Myslíte, ze by toto fungovalo? Deore kluky s 9 rychlostnym road systemom? Mam na topstone komplet soru okrem kluk ktore sú fsa vero compakt 46/30 no na stvorhran a chcel by som nejaké kluky k 9rychloatnej sade, no s klasickou osou a vsetky dostupne riesenia sú klasické cestné ktore ja v lese v kopcoch nevyuzijem a vsetko oatatne co som nasiel (prevazne tiez od fsa} bolo riesenie pre 10 a 11 rychlostne systemy. A kedže sa planujem venovat aj cestovaniu s plne nalozenym bajkom by som ocenil aj taketo riesenie. No zároven by som chcel ostať na sore, paci sa mi ten pocit ze ked niekde utrhnem nieco alebo poskodím tak nový dielcnestoji horibilne sumy. (Na fotke ma este aj claris smykac)

comment Komentáre ku fotografii

thumb_up0thumb_down reply

co ti vadi na svorhrane? ja mam na specialized biku klasicky kompakt 50-34 na svorhrane s 9-rychl. sorou a funguje to v pohode, v lese tlacim iba sem tam a to mam vzadu kazetu max.30 zubov, vies tam ist aj na 36 zubov

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

No hlavne ta tuhosť mi vadi,( ked už si odmyslím retaz suchajúcu o presmykac pri silnejsom zabere na tazsom prevode, co by teoreticky išlo upraviť ešte aj vymenou stredu za stred s troch dlhsou oskou kde by sa upravila retazova linka ) a rozsah. Mam 90kg a ked zapocítam este váhu tašiek na nosičoch a vody tak sa dostaneme na číslo cca 105 kilo teoreticky a v reály pocas jazdy mozno aj plus dalsích 5kg. Tu nejde o rychlost ale o to zvladnuť v pohode šľapať celý deň a aj do strmších kopcov komplet nalozeny.

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Ja to tak tragicky neberiem ze sem tam zoskocim z biku - pri celodennom sliapani je to aj celkom fajn sa prejst a zase na ceste a dole kopcom mam vdaka tomu vyhodu..stale je to gravel a nemozes cakat ze vyjdes vsetko ako napriklad na hardtaily, hovorim aj o obmedzeni co sa tyka plastov a podobne

thumb_up0thumb_down reply
Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up