tak prvá závada,včera som to pri zjazde troškú rúbal,po menšom skoku vyplo baterku,okamžite zhasol aj display-po zastavení a zapnutí všetko o.k. pátral som po príčine,prišiel som na to,že baterka sa pohybuje cca 3 - 4 mm od konektorov ku zámku,aj som to vyskúšal na mieste,po zapnutí a povytiahnutí baterky k zámku už po cca 3 mm všetko vyplo-doma som potom vyskúšal,ako to opraviť-zistil som,že upevnenie zámku je na oválne otvory-naladil som polohu tak,že po zamknutí sa už baterka ani nehne,netuším či sa to povolilo jazdením,alebo to bolo zle nastavené od výroby-inak najazdené 1400 km doteraz bez závad,aj reťaz ešte pôvodná,jazdím len terén,vyzerá že do 2000 km vydrží ...
ešte som si všimol,že jeden silový konektor je kratší ako druhý-(na foto č.1) pozrite ako to máte vy,dajte info-dík,som zvedavý či je to nepodarok alebo je to tak zámerne - na foto č.2 zámok,krytka držia 2 skrutky na imbus 2,5 mm, pod krytkou sú 2 skrutky na imbus 4 mm,ktorými sa dá nastaviť poloha zámku

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up