hotovo,ten O-krúžok cez ktorý prenika tlak do priestoru spodnej nohy má rozmer 10 x 3 mm,je vnútri toho plastového bloku (foto č.1) výmena nie je náročná,treba šikovné prsty

pri tomto servise robím úpravu na zlepšenie citlivosti na začiatku zdvihu-mením ten orig.gumenný doraz za 2 kusy O-krúžkov 10 x 5 mm (foto č.2) tým sa mierne zväčší objem negatívnej komory,aby sa tam v pohode zmestilo 3 ml hustého oleja (foto č.3) dal som Fox 20 wt Gold) takisto aj po 7 ml do každej vonajšej nohy,ten olej je parádny,lepkavý,je síce určený pre Fox vidlice,ale dávam aj do RS,žiaden problém

pred zatiahnutím vzduchového aj tlmiaceho tiahla vidlicu stlačím cca na polku zdvihu,aby pri prepružení na doraz nevznikal zvýšený tlak v priestore spodných nôh (foto č.4) na vytiahnutie tiahel používam dlhú skrutku M8 (na foto č.4)

po takomto servise vidla chodí ako po masle,podstatne lepšie ako keď je nová-kto má chuť a čas,vyskúšajte,teraz má väčšina z nás času viac ako sme chceli ...

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up