Roztoky - Vysny Mirosov, aj takto to tam vyzera, 2km zvaznice kde uz aj LKT-ckam hrozi, ze uviaznu na bruchu

Je toho vela co sa moze pouzivat. Ideal z mojeho pohladu je precistit to co existuje z minulosti a vyuzivat uz existujuce

kuko23, po dnesnom pojazdeni musim k teme nieco dopisat:
- sprejazdnis menej znicenu (popadane konare, stromy, zarastena) lesnu cestu roky nepouzivanu a cuduj sa svete, odrazu tam vlezu LKT, "ved je to svaznica, primarne urcena na tazbu".
- mnohe roky nepouzivane svaznice uz nesprejazdnis (preco sa po tazbe neuvadzaju do povodneho stavu? Lebo by to stalo viac ako je cena vytazeneho dreva)
- a tie existujuce sa casto zmenia na neprejazdne na roky (alebo navzdy) z dovodu:
Niekedy sa na pocasie nehladelo lebo boli 5-rocnicove plany co sa museli plnit na 110% a dnes lebo biznis, lebo peniaze.
Spravca lesa ma zmluvy odberatelske (na prace - tazbu realizuju rozne ine firmy a zivnostnici) a dodavatelske (dodavaju vytazene drevo odberatelom). Obe zmluvy maju v sebe pokutu za nedodrzanie zmluvy. 1% za den je teda dost na to, aby sa na pocasie nehladelo. Aj ked spravca lesa (je to tiez v zmluvach) moze rozhodnut o zmene tazby napr. z dovodu pocasia, tak ako casto sa to robi? Aj navacsi lesnik lesomil ak dostane pokyn zhora ze MUSI sa to urobit, pretoze nebudeme platit penale za nedodanie dreva odberatelom (to je tiez v zmluvach) s tym nic neurobi.
A potom to vyzera asi takto. A pritom stacilo so zvazanim pockat na lepsie pocasie, napr. ako bolo dnes. Skuste to zrevitalizovat (aj to stoji nemale peniaze). 2 km niecoho takeho. Tam pri tazbe malo LKT dvonasobnu spotrebu nafty ako bezne.

PS: toto nie je z BJ mestskych lesov, ani statnych nad BJ kupelmi, ale aj tam je zopar takych ciest, dokonca s rigolmi kde by sa utopil cely bicykel aj s jazdcom (mozno nie cestvych, ale prave preto uz roky nepouzivanych)
Takze aj preto
P1180368.JPG

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up