Ventil na tlakovanie oleja a vrch expanzky

Taaaakze konecne po dlhych dnoch cakania som sa dockal a konecne som dokoncil "tuning" svojho tlmica Fox Van R, ktory vozim na rame SC Heckler. Za pomoc a rady dakujem Lapierrovi. Takze s dovolenim kratky popis:
- v tlmici od vyroby bol olej pod tlakom prostrednictvom dusika. Po uprave je olej tlakovany vzduchom prostrednictvom ventilu umiestneneho na vrchu expanzky,
- uz od zaciatku som nebol spokojny s chodom tlmica kvoli nastaveniu kompresie, ktorej hodnoty boli prilis vysoke. Preto som odobral niekolko planzetiek na kompresnej strane piestika. Celkovo ich tam bolo tusim 5 alebo 6, teraz su tam dve.
- Fox tusim pouziva vo svojich tlmich olej s viskozitou wt 10, tak som kupil olej do odpruzenych vidlic Castrol rovnakej viskozity, no po poskladani tlmica bol odskok prilis pomaly aj na najnizsom stupni. Preto som kupil rovnaky olej s viskozitou 5 wt. Teraz je to uz v poriadku.

Dnes som absolvoval aj skusobnu jazdu po meste a podla ocakavania je tlmic OVELA citlivejsi. Vzhladom na konstrukciu ramu mam vsak obavy, ze v narocnejsom terene bude chodit zadna stavba prilis do zdvihu. Uvidim, ako sa bude tlmic spravat pri ozajstnom zatazeni.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádza žiaden komentár. Môžeš však zanechať Tvoj komentár.

Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up