Ahojte,
Keďže som sa od včera stal "hrdým" majiteľom nového Canyon LUX 7.0, rád by som sa podelil o moje skúsenosti. Lux som objednal 30.4. s tým, že mal byť doručený medzi 21. - 26. 6., no na moje počudovanie som ho už 8.6. mal doma. Známy mi poradil, aby som hneď po vystavení faktúry úhradu zaplatil, čo som aj spravil, vraj uhradené objednávky vybavujú prednostne. Či to pomohlo aj v mojom prípade sa môžem len domnievať, no každopádne prišiel o dva týždne skôr. Krabica prišla nepoškodená, no hneď počas vybalenia som našiel na ráme škrabanec, ktorý moje dovtedajšie nadšenie podstatne schladil. Nezdá sa, že je škrabnutý len lak, no na druhej strane sa karbónové vlákno zdá byť nepoškodené. Nie som nejaký detailista a väčšinou po prvom škrabanci (na biku, aute, telefóne) prestanem byť puritám a viac danú vec beriem ako spotrebný materiál no toto vie vždy naštvať. Každopádne plánujem napísať na support, no sám neviem, ako sa k tomu postaviť. Bike sa mi nechce moc vracať/reklamovať, to by som pri ich lehotách mohol mať po sezóne. Neverím ale, že pri výstupnej kontrole by si to nevšimli, skôr to nahráva teórií, ktorá tu už toľko krát bola diskutovaná, že do niektorých krajín jednoducho neposielajú vždy 100% tovar a spoliehajú sa na to, že ľuďom sa to nebude chcieť riešiť (vybavovačky, balenie, poštovné,...). Na druhú stranu, prvý dojem z LUXa je super, škola len ten chybyčky krásy :-/.

comment Komentáre ku fotografii

thumb_up0thumb_down reply

Paradny bike prajem vela stastnych kilometrov. Inak kolko zubov ma ten prevodnik ? Zda sa mi taky maly na prvy pohlad Mimochodom, nepaci sa mi to ze viacerim prisli bicykle poskrabane. Aj ked patrime k vychodnej europe podla nich, no nemyslim si, ze za tu cenu bicykla by sa toto malo stat. Keby to bola nejaka zlava a napisane preco tak beriem. Toto podla mna nieje ale korektne z ich strany a dost potom znacka straca, ked si to iny citaju.

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up1thumb_down reply

Prevodník ma 34 zubor, pre mňa indeál, zatiaľ sa mi nestalo, že by mi do kopca chýbal pomaľší prevod, rýchlejši by sa občas hodil, ale to pri jednoprevodníkoch už tak býva. Veru zdá sa, že nás západniari berú ako druhú cenovú skupinu, už len z toho dôvodu ho mám chuť vrátiť. Na druhú stranu, asi to nebude jediný škrabanec, ktorým bude časom ozdobený, ale na tie budem môcť povedať, že boli moje

thumb_up1thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Ahojte,
Tiez som majitel Canyon LUX 7.0 asi mesiac, mam ho červenej farbe, nastastie prišiel v poriadku, dufam ze Tvoje sklamanie nahradí radost ked na tomto bike budes jazdit i ked ten skrabanec by "nasral" i Mna,
Za tie peniaze by ho mali ku dverám na rukách priniest,
Skús napísat na ten český Support čo ti poradia, no isto to rieš, nevyzerá tá odrenina nejakým opretím o niečo pri balení alebo vo výrobe.
Keby si si to zapričinil Ty nepoviem, ale nový Bike ma byt v 100% stave.
Volaj tam a píš

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Veru ako vravíš, mám ho piaty deň, odvtedy som s ním bol na výjazde takmer každý deň a priznám sa, neviem si už moc predstaviť, že by som ho teraz zabalil do krabice a niekam poslal. Keby bol november, ani neváham, ale v polovici sezóny je to tažké rozhodnutie.

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Tak , treba napísať na český support, objednával som 3 Canaony a všetky prišli OK, ale kamoš mal tiež oder na karbo ráme na Exceed a riešil to výmenou aj keď to samozrejme trvalo...je možné, že na Morave pri Brne sa k tomu postavia aj tak, že rám vymenia poprípade ina kompenzace...skús, ale predtým by som ho nejazdil

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Písal som na support, ponúkli mi, že bike mi vymenia za nový, ale nový by my došiel podľa aktuálnej dostupnosti (teda na začiatku septembra). Druhá možnosť je, že by som im ho poslal do toho servisného centra a tam mi vymenia rám za nový. Variant je teda viac, ide len o to, koľko času je človek ochotný stráviť čakaním.

thumb_up0thumb_down reply
Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up