Máš 2 možnosti
1) buď pozrieť bazar a do cca 400€ isto nájdeš cestný bike, čo bude oveľa lepší ako Favorit a hlavne bude to lacnejšie ako prestavba
2) spravíš prestavbu.
a) v prípade že pôjdeš do 2x6-7, nemusíš meniť kolesá, kúpiš len viackolecko. Teoreticky nemusíš meniť zadnú prehadzovačku, ale ja osobne by som potom trocha investoval do novej prehadzovačky https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/prehadzovace/mtb-7-8-9-prevodov/shimano-prehadzovacka-tourney-ty500-6-7-rychlostna-gs-dlhe-ramienko.html?variant=104945&gclid=Cj0KCQiAx9mABhD0ARIsAEfpavTlDaDw-vpl5qfasnv2B8XxPZfQfrobWZ45sjUH8H6MLAWEtjv7wH0aAq7bEALw_wcB a nových páčok na radenie, ak ich chceš mať na ráme https://www.all4bike.sk/packy+296/radenie-shimano-sl-sy20a-7-dvojpacka-zadna-sis-s-objimkou-na-ram/ robí sa 6 aj 7 rýchlostná verzia, vzadu indexové radenie. Rozhodne odporúčam. Prešmykač ak máš Romet, tak kto vie v akom bude stave a uvidíš, či treba meniť.
b) pôjdeš do 2x8, odporúčal by som na bazare kúpiť použité kolesá, tak za 50-60€ sa slušný pár isto nájde. Akurát že Favorit má ten problém, že zadná stavba nebola navrhnutá pre rýchlouninák, teda je šanca, že zadné koleso pri silnejšom zábere sa vsprieči v ráme a znova ho budeš musieť správne osadiť. Budeš k tomu potrebovať 8 rýchlostnú kazetu, prehadzovačku, páčky radenia

Osobne by som ostal pri baranoch, je to oveľa pohodlnejšie pri cestnom biku, ako rovné riaditká

V prílohe posielam fotku, nie je to síce Favorit rám, ale Carraro oceľový rám z cca 2000 roku, ale pôvodne tiež pre 6 rýchlostí vzadu. Momentálne tam mám 8 rýchlostnú kazetu a zadná stavba je potiahnutá o cca 1cm. Ako vidno, priestoru tam veľa nie je.

Na druhej fotke ako vyzerá bike v celku po úprave. V prípade záujmu, kľudne napíš súkromnú správu, nech sa tu zbytočne nespamuje.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up