Máš 2 možnosti
1) buď pozrieť bazar a do cca 400€ isto nájdeš cestný bike, čo bude oveľa lepší ako Favorit a hlavne bude to lacnejšie ako prestavba
2) spravíš prestavbu.
a) v prípade že pôjdeš do 2x6-7, nemusíš meniť kolesá, kúpiš len viackolecko. Teoreticky nemusíš meniť zadnú prehadzovačku, ale ja osobne by som potom trocha investoval do novej prehadzovačky https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/prehadzovace/mtb-7-8-9-prevodov/shimano-prehadzovacka-tourney-ty500-6-7-rychlostna-gs-dlhe-ramienko.html?variant=104945&gclid=Cj0KCQiAx9mABhD0ARIsAEfpavTlDaDw-vpl5qfasnv2B8XxPZfQfrobWZ45sjUH8H6MLAWEtjv7wH0aAq7bEALw_wcB a nových páčok na radenie, ak ich chceš mať na ráme https://www.all4bike.sk/packy+296/radenie-shimano-sl-sy20a-7-dvojpacka-zadna-sis-s-objimkou-na-ram/ robí sa 6 aj 7 rýchlostná verzia, vzadu indexové radenie. Rozhodne odporúčam. Prešmykač ak máš Romet, tak kto vie v akom bude stave a uvidíš, či treba meniť.
b) pôjdeš do 2x8, odporúčal by som na bazare kúpiť použité kolesá, tak za 50-60€ sa slušný pár isto nájde. Akurát že Favorit má ten problém, že zadná stavba nebola navrhnutá pre rýchlouninák, teda je šanca, že zadné koleso pri silnejšom zábere sa vsprieči v ráme a znova ho budeš musieť správne osadiť. Budeš k tomu potrebovať 8 rýchlostnú kazetu, prehadzovačku, páčky radenia

Osobne by som ostal pri baranoch, je to oveľa pohodlnejšie pri cestnom biku, ako rovné riaditká

V prílohe posielam fotku, nie je to síce Favorit rám, ale Carraro oceľový rám z cca 2000 roku, ale pôvodne tiež pre 6 rýchlostí vzadu. Momentálne tam mám 8 rýchlostnú kazetu a zadná stavba je potiahnutá o cca 1cm. Ako vidno, priestoru tam veľa nie je.

Na druhej fotke ako vyzerá bike v celku po úprave. V prípade záujmu, kľudne napíš súkromnú správu, nech sa tu zbytočne nespamuje.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up