Snad aj budu tie veci aj fungovat, tak ako ocakavas aby fungovali, aby sa ta koza po 10tkm nezacala supat, aby sedacky naozaj odvetravali a stvorkolka sa vystverala aj dalej ako z podzemnej garaze. O licovani plechov sa ani nema vyznam rozpisovat, to je uroven korejskych aut pred 15 rokmi.
1.5 motor ktory zerie 10l na dialnici je skutocne vrchol inzinierstva. Lacne auto s lacnym dizajnom a lacnym spracovanim s nizkou cenou, nic viac, nic menej. Pre velmi nenarocneho uzivatela bude urcite dostacujuce.

Už je to tu...mudrlanti, ktorí si nenaštudujú nič, v živote o značke Ssang Yong nepočuli a nesedeli. Chcel by si mať štvorkolku od SsangYongu. Vyrábajú ich od 1954, kedy nejaký Hyundai ešte ani neexistoval a KIA vyrábala tak bicykle. S autami začala až 1997. A čo trepeš s lícovaním dielov? Prídi sa pozrieť. Na testy v TV sa často dávajú autá z predprodukčných sérií. Myslíš že Passat v predprodukčnej sérii krásne lícuje? O nejakom Peugeote ani nehovorím. O interiéri ani nehovorím. Nie je to ako KONCERN, že si sadneš do auta a nevieš v čom sedíš lebo sú na jedno kopyto. Áno sú tam tvrdé plasty ale tak urobené že wav.
A Jezus...benzínové motory od VW si strč vieš kam, hlavne TSI. Moja priemerná spotreba nového auta z Prešova do BB bola 8,6l/100km. Prešov-mesto - diaľnica - okreska z RK do BB. Už nič lepšie sa ani nedá vymyslieť. A mimochodom SY údajne ako jediný výrobca dáva zábehový olej. Prvá garančka je už po 7.500km kedy sa olej vymení za normálny. Po tejto výmene ide spotreba dolu. Každý benzínový turbo motor s podobnou kubatúrou, 4x4, a automatom proste papá viac ako iné. A hlavne si ho ľudia NEKUPUJÚ KVOLI SPOTREBE!!!

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up