Dnes som prešiel koniec dlhej trate Stupavského maratónu od Pod Kozím chrbátom. (Toto je mimo kalamitnej oblasti, tak sa to snáď meniť nebude)
Keďže je už nejaký čas sucho, všetko je prejditeľné. V prípade dažďov môžu byť niektoré časti nepríjemné.
Najskôr dole po zelenej až sa zjaví po pravej strane asfaltka. Zelená pokračuje vľavo a Stupavský vybehne na asfaltku do prava. Chvíľu sa ide po asfaltke až po križovatku. Tu doľava a cesta prechádza na šotolinovú cestu. Pokračuje sa po nej kým sa napojí na žltú značku ktorá smeruje knad Lozorno. Po žltú je to bz nejakých väčších prevýšení, na maratóne to bude rýchla časť.
Žltá je pekný dlhý zjazd na šotolinovej ceste až na asfaltku nad Lozornom. Krátka asfaltka na Rusniaky a odtiaľ zelenou.
Túto zelenú som šiel opačným smerom pred dvoma rokmi a na časti bol štrk, zle prejazdný. Štrk sa ujazdil a je v pohode.
Dostávame sa do lesa a lesná cesta pozvolne stúpa. Pred Močiarnou je krátke strmšie stúpanie so spomínaným ujazdeným štrkom. Od Močiarnej ide príjemná lesná cesta jemne hore dole k rozcestníku Pri suchom potoku. Prvé dve fotky sú odtiaľ. Je tam ohrada s rebríkom pre turistov
Našťastie nebolo treba bike prenášať cez rebrík.
Potom rýchla časť k Červenému domčeku. Pred Červeným domčekom ohrada z druhej strany - tretia fotka. Dá sa obísť cez zvalený plot. Pozor na drôty z plota na zemi. Od Červeného domčeka vľavo a hore. Prvý úsek chodievam cez lúku a hore nad ňou sa napájam na lesnú cestu.
Táto pokračuje až k asfaltke na Košarisko. Z Košariska červenou hore dole, hore dole a hore na Staré hájne a Pod Kozliskom. Dole do Borinky. Nikdy sa netrafím tou istou cestou. Z Borinky klasicky na hrebeň a žltou do Stupavy.
Celé to bolo dnes pekne preazdné a zjazdné. Ak to bude takto cez maratón, bude sa to dať vychutnať.