Hotovo,po výmene viacerých komponentov váha tak ako je na fotkách 12,7 kg.
Nie je tam páčka a bowdeny zamykania vidlice a tlmiča,nechcem na rajdoch les laniek a bowdenov-po výjazde konštatujem,že to tam netreba,virtuál zadnej stavby je dobre navrhnutý,žiadne pohupovanie pri dupaní v sede nie je,vidla je tiež v pohode.
Kolesá Rodi whelset sú ťažítka,odstrojené majú spolu 2230 gr. takže časom pôjdu karbónové z váhou 1400 gr. Tým sa dostanem tesne pod 12 kg.
Sú tam aj ťažšie pedále 454 gr. ale čo už,chcem klietkové za rozumnú cenu
Možno časom bude aj teleskopka,zatial skúšam,či to pôjde bez nej,nerád by som menil karbónovú sedlovku za ďalšiu váhu navyše,aj keď jazdenie z teleskopkou je dosť návykové-no uvidím.
Pár fotiek z výjazdu,stihol som ešte jemne primrznutý terén zo snehovým popraškom
poukazy navigate_next
comment Komentáre ku fotografii
No konečne som sa dozvedel koľko majú kolesá 👍sám mám lectora ale HT.kola som nevazil ale ozaj sú ťažké.tiez tam hodím karbónové na ďalšiu sezónu
veľmi pekný, tiež ho mám len v hnedom..., A tie kolesá a kazeta sú tak na zimu, tažítka na luntovanie hocijaké Mavic aj tie najlacnejšie by boli ľahšie skoro o 300g. Ja som nahodil miniony DHR a DHF. teleskopku a širšie rajdy. Na leto pojdu iné kolesá aj plášte a SLX kazeta... Inak pozeral som na tie brzdy (slx) a nejako zvláštne sú na tom mojom kotúče SMRT56 a platničky skombinované - derie mi to len vonkajší obvod kotúča a pol cm cca zvnútornej strany je nedotknutý, tie platničky dokonca neprekryjú ani celú pochu brzdových piestikov.. neviem či to je chyba alebo sa to môže jazdiť jak to je... Vidím, že aj ty si menil kotúče...