Vidím, že si niečo spred pár rokov pamätáš len máš trocha pomotané kto co komu vysvetľoval. To, že ak je malá hodnota VI znamená, že tréning je málo polarizovaný teda rovnomernejší - normalizovaný výkon nie je vtedy oproti priemernému až taký veľký to som vysvetľovaj ja Ledavimu. Ten tu spletal dačo o VI že to hovorí o nejakej rovnomernosti, nerovnomernosti sily tlačenia na pedál počas jednej kadencie, obrátky kľúk. A to čo si písala, že môj tréning je dieselový tak to je nezmysel. Dieslová môže byť lokomotíva, auto, ... Môj tréning bol nie dieslový ale s menšou hodnotou VI no výkon nebol konštantný ani náhodou. Pozri si na strave alebo aj aktivitu ten tréning 5. 1. 2022 tu v mojom profile máš tam niekoľko segmentov s rôznymi dobami trvania aj niekoľko minút ale s rozdielnymi priemernými výkonmi na týchto segmentoch od 164 W do 242 W. Toto má do konštantného výkonu počas dvoch a pol hodín jazdy daleko - hoci hodnota VI tréningu je len 1,01. Dokonca ani jednotlivé hodiny tohto tréningu neboli konštantným výkonom. Prvá hodina P 206 W, posledná hodina P 220 W. Konštantný výkon ? To čo spletal Ledavi o VI pred asi troma rokmi je možné dohľadať. Tí čo ti dali palce nahor napr. aerbilly tak ten vtedy ešte v téme dnešný tréning ani neexistoval - takže asi bude ťažko pamätať.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up