Na výrobu vodíka (elektrolýza) treba 3x toľko ele, ako do EV na podobné km. Vyrábať vodík dáva zmysel až keď budeš mať nadbytočnú výrobu "čistej" elektriny a ani potom neskončí v osobných autách pretože to je iba prvý problém. Autá sa budú skôr meniť kvôli zostarnutému "počítaču" za predpokladu že to nezačnú vyrábať tak ako Tesly ktoré maju všetku elektroniku centralizovanú tj je možná výmena základnej dosky už dnes, batérie budú to posledné čo bude treba meniť. Ako som písal vyššie treba počkať ako dopadnú tie nové 4680 ak budú držať aspoň z polovice ako sa predpokladá nie je čo riešiť.

Prakticky všetky automobilky avizujú že od 2030 nebudú predávať nič zo spaľovacím motorom, Toto platilo pred vojnou, paradoxne vďaka nej sa greendeal zrýchľuje takže sa da predpokladať že to nastane skôr. Aktuálny podiel predajov pluginov v EU je okolo 20%. (cez 100% rastom medziročne)
https://elektrickevozy.cz/clanky/vime-ktere-automobilky-konci-se-spalovacimi-motory-je-mezi-nimi-i-ta-vase

problémy vodíka
https://www.youtube.com/watch?v=Kc05-TMsj5c

CEO VW Group

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up