Tak som to opäť preveril. Koleso Fulcrum Race 3 DB. Centrované pred mesiacom. Odvtedy najazdené cca. 800 km. Napätie som meral s Park Tool TM-1. Axiálnu odchýlku digitálnym odchýlkomerom. Meral som na strane kde je 7 špicov. Zmeral som napätie na nafúkanom kolese, následne axiálnu odchýlku, koleso vypustil, zmeral odchýlky a nakoniec zmeral napätie, aby náhodou nedošlo k nejakým zmenám. Koleso má rôzne nálepky, takže sú tam nejaké nepresnosti, ale je to v tomto prípade irelevantné, keďže som axiálnu odchýlku meral v rovnakom mieste.
Špice majú po nafúkaní naozaj nižšie pnutie. A naozaj mi to príde logické. Mám tam nejaké rozdiely v tabuľke s napätím, ale som to moc neriešil, či ukazuje 22,2 alebo 23.3. Je to zaokrúhlené. Napätie je po nafúknutí nižšie cca o 5%.
A axiálne hádzanie sa tiež zmení. Po prvej jazde keď si to sadlo som to kontroloval a bolo to horšie. Teraz to dopadlo prekvapivo lepšie. Ono tie kolesá dostávajú pri každej jazde riadne rany. Akceptujem väčšie odchýlky. Raz je to horšie, inokedy lepšie. Zatiaľ spoko.
TM1.jpg

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up