visibility 565
comment 0
thumb_up0thumb_down

To je mylná predstava, že oceľový rám bude mať po nasadnutí oproti Alu pocitovo nejaký wow efekt. Ako full oproti hardtailu. Kvalitná double/triple butted oceľ tlmí lepšie vibrácie ako lacný Alu rám. To sa však prejavuje v znížení únavy po dlhších gravel jazdách a inej odozve na hrboľatý terén nerovných poľňačiek. Ale na jazdné pocity vplýva aj mnoho ďalších faktorov. Rám nemôže byť mäkký a poddajný, aby sa krútil. Ale musí tlmiť a pohlcovať vibrácie

A vedela by si takto od stola posúdiť, čo by človek mohol očakávať od zmeny karbónového rámu na titanový? Potrebujem druhý gravel a tu na ostrove sa objavil jazdený titanový rám od De Rosa za slušnú cenu, tak nad ním tuho rozmýšľam, lebo mám titan rád a som schopný kúpiť každú kravinu, pokiaľ je z titanu Len sa bojím, že tie vibrácie bude pohlcovať o poznanie horšie, ako ten karbónový Giant Revolt AP, čo ho spomínam vyššie. Som vedľa?
B96A0296_HERA_CON_PEDALI-scaled.jpg

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up