Pár sto metrov po prechode hraníc defekt. Našťastie jediný za celé 4 dni

Pridám ešte pár dalších z veľkonočneho výjazdu okolo Balatónu.

1. deň BA-Györ - tesne pred Györom začalo liať tak, že sme sa do Veszprému presunuli vlakom.

2. deň Veszprem-Kesthely - cely čas dážď a 4-6 stupňov. Takže Tihany len z rýchlika, vyšľap dedinou pekný. Vyhliadku na Badacsony sme rovno obišli 😢. V podstate len dúpä ie so pedálov, lebo človek nemal chuť ani zastavovať nikde.

3. deň Kesthely-Siófok - konečne lepšie počasie a aj cyklocesty ma na tejto strane Balatonu bavili nejak viac. Nemotali sa stále hore dolu, pripadne krížom krážom cez hlavnú cestu. Človek si až s naloženým bicyklov uvedomí koľko síl to neustále rozbiehanie a spomaľovanie berie.

Zo Siófoku presun vlakom do Gárdony. Potiahnuť to tam na biku uz neboli sily a motal. A medzi balatónom a Szekesfehervarom nebolo moc vhodných možnosti ubytovania. Takto nam aspoň v posledny deň ostalo viac času na Budapešť + sme kukli jazera pri Gardony.

4. deň - Gárdony - Budapešť - vykašlali sme sa na cyklotrasy a dosť prešli po ceste. Budapešť úžasná, bol som tam prvý krát. Len dosť otravné unavení tlačiť naložené bicykle pomedzi davy ľudí. A burger za 15€ a pivo za 5€ som tiež dlho nemal.

Výlet hodnotím na jedničku. Prvá moja skúsenosť s viacdenným jazdením na ťažko. Riť a achilovky bolia ešte dnes, ale niet sa čo čudovať. Pred odchodom som mal najazdených dokopy možno 170 km 😂