Podľa obrázku usudzujem, že sa jedná o systém typu Kona Kikapu 04-05 (resp. Kellys, ktorý to do bodky zkopíroval). Takže začneme pekne poporiadku... Tlmič tam nedáš väčší ako je 165mm, pretože Ťa nepustí zadná stavba. Veď skús si vybrať tlmič a rozovri rám na maximum... Zistíš že tam nedáš ani tlmič 170mm (keby sa vyrábal). Osobne som nejaký čas jazdil Kikapu a zmenu zdvihu v zadu som riešil trošku menej normálnym spôsobom. Vrchné oko tlmiča som neuchytil do predvrtaného úchytu na vahadle, ale som vyplnil dieru vo vahadle kovovou časťou, do ktorej som navŕtal diery a tým pádom bol tlmič uchytený bližšie ku stredovému čapu (čím sa zväčšila páka). Viď foto. Toto je ale absolútne krajné riešenie. Keď to spravíš, zabudni na platnosť záruky aj na všetky tie uhly, čo sú písané v nákrese! Ten bike je stavaný len na 165mm tlmič! Ja som len experimentoval... K prednému pruženiu Ti poviem len toľko, že každý milimeter zdvihu na vyše Ti mení geometriu. Pokiaľ ideš jazdiť viac do endurka ako do XC, potom nech sa páči ) Ovšem ešte by som aj odporúčal popýtať sa v autorizovanom servise, aký tam môžeš dať maximálny zdvih (kvôly záruke). Mohol by si urvať hlavovú trubku...

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up