TNM Predstav, že tá trať tade pôjde, ale stredom cesty. Stačí čítať poriadne. Napríklad na križovatke Dostojevského rad - Landererova, keď pôjde stredom, tak električky môžu jazdiť na signál, keď autá odbočujú medzi tými 2 ulicami a nebudú nič križovať. To isté Landererova - Košická. Teda to ovplyvni minimálne križovatky.

Čo sa týka Schlossera, ospravedlňujem sa, písal som to v buse, tak mi to ušlo a nedokončil som myšlienku. Na prednáškach nám to vysvetľoval, že všetko jednoduché, ale v realite robil veľakrát presný opak toho, čo nám vtĺkal do hlavy. Také to vodu káže, víno pije. Aj preto nemám veľkú dôveru k danému dokumentu, čo vyprodukoval, že ktorý variant je najlepší.

Mak nemyslím si, že stredové vedenie električky by bolo výrazne komplikovanejšie ako tá alternatíva po Pribinovej a potom napravo na Košickej. Keďže mesto už tam má v pláne napravo viesť električku vedľa cesty, asi sa rátalo s výkupom pozemkov. Teda, ak by a električka a pruhy pre autá nezmestili na súčasnú Košickú, tak by nemal byť problém rozšíriť cestu do tej strany

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up