TNM Predstav, že tá trať tade pôjde, ale stredom cesty. Stačí čítať poriadne. Napríklad na križovatke Dostojevského rad - Landererova, keď pôjde stredom, tak električky môžu jazdiť na signál, keď autá odbočujú medzi tými 2 ulicami a nebudú nič križovať. To isté Landererova - Košická. Teda to ovplyvni minimálne križovatky.
Čo sa týka Schlossera, ospravedlňujem sa, písal som to v buse, tak mi to ušlo a nedokončil som myšlienku. Na prednáškach nám to vysvetľoval, že všetko jednoduché, ale v realite robil veľakrát presný opak toho, čo nám vtĺkal do hlavy. Také to vodu káže, víno pije. Aj preto nemám veľkú dôveru k danému dokumentu, čo vyprodukoval, že ktorý variant je najlepší.
Mak nemyslím si, že stredové vedenie električky by bolo výrazne komplikovanejšie ako tá alternatíva po Pribinovej a potom napravo na Košickej. Keďže mesto už tam má v pláne napravo viesť električku vedľa cesty, asi sa rátalo s výkupom pozemkov. Teda, ak by a električka a pruhy pre autá nezmestili na súčasnú Košickú, tak by nemal byť problém rozšíriť cestu do tej strany
poukazy navigate_next
comment Komentáre ku fotografii
Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre