Na cestu som chcel pouzit 11 speed kazetu 11-34T, ale SRAM taku v triede XG-1190 (t.j. z jedneho kusa) nerobi, Dura-Ace neexistuje tiez, a Ultegra vazi asi 340g (tazitko ). Tak som skusil objednat ZTTO 11-34T ULT vyrobenu z jedneho kusa podobne ako SRAM XG (PowerdomeX). Kvalita prevedenia ma prekvapila, zuby maju nabehove hrany a drazky, prenos sily (cez najvacsi pastorok) je cez mechanicke spojenie zubami, nie nitmi, skrutky drzia len obe casti pokope, neprenasaju priamo silu (vid. obr.). Hmotnost 232g je vyborna, radi ak nie tak ako SRAM, tak este lepsie . Jedina nevyhoda je hlucnost (rezonancia) pri odvalovania retaze na strednych pastorkoch, s cim sa potykal v zaciatkoch aj SRAM, kym nezacal pouzivat "Stealth Rings". Pomohlo presunut elastomerove gumicky (Stealth Rings) zo starej kazety Sram 11-32 na tuto. Hlucnost na vyrazne potlacila, resp. na vacsine pastorkov vymizla uplne. Kedze ZTTO nebola pri vyrobe optimalizovana na pouzitie elastomerovych gumiciek medzi pastorkami, pri niektorych pastorkoch gumicky sadnu o trochu nizsie, ako by bolo optimalne. Mam objednanu nahradnu sadu gumiciek (da sa kupit aj samostatne) a chcem sa s tym este trochu pohrat, takze myslim, ze sa to podari doladit uplne do dokonalosti. Pre uplnost ceny: SRAM Red 22 XG-1190 11-32 asi 235 eur (Bike24), ZTTO 11-34 ULT asi 95 eur (+ gumicky asi 20 eur, ak sa nepouziju stare).

Pozn: po dobrej skusenosti s cestnou kazetou (hoci este kratkej) aktualne testujem tiez ZTTO 11 speed 9-46 ULT XD (tiez frezovana z jedneho kusa, okrem 46T, vid. dalsie obrazky) v kombinacii s 2-prevodnikom.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up