visibility 435
comment 0
thumb_up0thumb_down

Ak to nemalo keramický kat od výroby tak na ten nájazd je to slušná výdrž obyčajného katu. LPG tvorí horúcejšie spaliny ako benzín a tým pádom dostáva obyčajný kat viac nažrať.
Mytus bol nedavno vyvrateny meranim, je to naopak.

Plyn netrpi na samozapal od horucich casti motora, odolnost je az 2x voci benzinu. Oktan 105. Tento motor ma kompresiu 11:1 co je fajn pre plyn.

Oleje dnes su low(mid)saps tzn ze kat neumre rychlou smrtou zo spaleneho oleja. Viskozita 0/5w30 a menej, uz z principu sa cosi "strati", plus k tomu Noack odparnost oleja bezne 10-15%. Casti motora mozu dosiahnut az 300°c, cize olej sa ma kde vypalit.
Kazdy motor zere, kratke trasy podporuju hromadenie paliva (a vlhkosti) v oleji. Potom hladina moze aj stupat. Bod varu nafty je vyssi, je pravdepodobne ze v case mierka ukaze "to iste" alebo viac

Zipsik gratulujem k vyrieseniu zahady. Ake cisla boli pred a po zasahu? Novy kat + stare sondy??
Skoro 60tis : (kuleha 0,09 bude kvoli prebytku aditiva)

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up