visibility 373
comment 0
thumb_up0thumb_down

Mytus bol nedavno vyvrateny meranim, je to naopak.

Plyn netrpi na samozapal od horucich casti motora, odolnost je az 2x voci benzinu. Oktan 105. Tento motor ma kompresiu 11:1 co je fajn pre plyn.

Oleje dnes su low(mid)saps tzn ze kat neumre rychlou smrtou zo spaleneho oleja. Viskozita 0/5w30 a menej, uz z principu sa cosi "strati", plus k tomu Noack odparnost oleja bezne 10-15%. Casti motora mozu dosiahnut az 300°c, cize olej sa ma kde vypalit.
Kazdy motor zere, kratke trasy podporuju hromadenie paliva (a vlhkosti) v oleji. Potom hladina moze aj stupat. Bod varu nafty je vyssi, je pravdepodobne ze v case mierka ukaze "to iste" alebo viac

Zipsik gratulujem k vyrieseniu zahady. Ake cisla boli pred a po zasahu? Novy kat + stare sondy??
Skoro 60tis : (kuleha 0,09 bude kvoli prebytku aditiva)


Ano vymena katika (najlacnejsi aftermarket za 190€) (origo stoji 740€) a vyvarenie vyfuku. Nic ine sa nerobilo. Hodnoty pred a po su na fotkach

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up