Veľa záleží od aktuálneho firmvéru jednotlivých BMS, k Boschu sa vyjadriť neviem.
Spešl má v tých novších určite zabudovaný coulombmeter, koniec koncov tie jednoduchšie sú dnes za pár šupov na Aliexprese.
Firmvér spešla nielenže sleduje konkrétny prietok energie, ale zároveň vyhodnocuje aj históriu poklesu kapacity článkov, takže ak poklesne zdravie batérie z pôvodných 700Wh na 500Wh, tak výmena 21700 za nové je bez výmeny za nový BMS zbytočná, keďže 500Wh ostane v pamäti ako hranica vypnutia.
A toto už je nečistá obchodná politika z Californie, dá sa o tom čo to zistiť na zahraničných fórach.

Rozšíriť acupack ešte pred BMS bol môj prvoplánový zámer, rozobral (skôr rozbil) som aj hnusne na furt zalepenú batériu, no tadiaľ cesta neviedla.

Chvalabohu,.. comp mi teraz pri dvoch batériách okrem polovičnej rýchlosti síce ukazuje aj polovičný výkon motora, no tieto úchylky nie sú podstatné.
Výkon jazdca ukazuje správne, to stačí, a ostatné v pohode zastane Edge.
Na výjazdoch bez prídavného packu všetko šlape ako má, a na svoje si príde aj Levociraptor 🙂

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up