Zdravim. Takze pred chvilou som dokoncil tkz.opravu resp. snahu opravit a dat vidlu do povodneho stavu, lenze neuspesne.
Rozobrat som ju nemal problem. Odmontoval som nastavovacie skrutky (zlate), potom som z vrchu vysruboval tesniace hlavy a hned nato som uvolnil cely mechanizmus aj zo spodu. Vybral som ich, olej som vylial a zacal som vsetko cistit. Pri cisteni som rozmyslal, ze preco mi vlastne v jednej sekunde zmyzol vsetok vzduch a stratil som tlak.

Na pravej patrone (s pohladu jazdca) som si vsimol ze ta dorazova podlozka pruziny je skoro vybita. Ta vidla musela uz davnejsie dostat poriadnu supu (predpokladam,ze este v rukach byvaleho majitela) Podlozku som dal dole, lenze je uplne vybita. Rozhodol som sa,ze si vyrobil presne taku istu, no uz ocelovu a nie hlinikovu. Taktiez musim zohnat novu "segerku".
Avsak este stale nemozem prist na moj hlavny problem. Skusim skontrolovat ventil ci je v poriadku.
Skontroloval som vsetky tesnenia a vyzeraju byt tiez v poriadku.

Vidla ma pruziny na jednej aj druhej strane a samozrejme aj olej. Dokopy mi z nej vytieklo cca 300ml totalne cierneho oleja. Takze vymena len prospeje.

Dufam,ze ked ju o par dni budem znovu skladat, tak bude vsetko fungovat.

Avsak, neviete kolko ma tam ist oleja ? Co sa stane ak ho dam viacej ? A dalsia vec, z tlmicov som vytiskol vsetok olej. Pri montovani ich mozem zaliat olejom a casom sa o5 sami naplnia alebo ako ? Myslim, ze ak ma byt vo vidle cca 350ml oleja a z toho 50 ml si zobere tlmic nebude zase malo oleja ?

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádza žiaden komentár. Môžeš však zanechať Tvoj komentár.

Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up