prepočet
Laco:
1 - Toto mi už dáva logiku, s týmto súhlasím, to je výhoda Dual Airu.
2 - To, že negatívka má vplyv a tlačí proti piestu nepopieram, no myslel som, že ten vplyv je relatívne malý a po dvoch centimetroch zdvihu prakticky bezvýznamný. Bol som o tom tvrdohlavo presvedčený a tak som si to chcel overiť. Overil som si to a prišiel som na to, že negatívka má vplyv na celý priebeh vidlice. Na prvých 6 cm klesne jej vplyv na cca polovicu.
Dôležitý však nie je tlak v komore ale sila ktorú tlak spôsobuje. Teoreticky najnižší odtrh a najväčšiu citlivosť dosiahneš pri tlaku 130 psi v + s tlakom 150 psi v - komore. Pretože negatívka pôsobí tlakom na menšiu plochu ako pozitívka (z jej strany je tam piestnica držiaca piest - priemer 10mm). Ďaľšie zvyšovanie tlaku je už len uberá zbytočne zo zdvihu.
V prílohe čo mi vyšlo. Celkom zaujímavé
Objemy by mali odpovedať RVL 140mm, pôvodný tlak pri 0 je 130 psi v + a 140 psi v - komore.
1 Psi = 6 894.75729 Pascals Tlaky v jednotlivých fázach zdvihu nesedia, zrejme som zle zvolil priebeh negatívnej komory. Sila pri 20mm by mala byť menšia.
poukazy navigate_next Požičovňa Pozri si ponuku bicyklov ale aj inej výbavy a vytvor si online rezerváciu navigate_next
comment Komentáre ku fotografii
Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre