favorite comment 0
thumb_up0thumb_down

directions_bikeČKO - nedokončené z dôvodu nehody

Nehoda sa stala okolo 19:00 v klesaní z Všatského Podhradia na Pruské v oblasti Horné Dúžavy tak, že som sa vo vysokej rýchlosti z kopca približoval k autu značky pravdepodobne Toyota yaris, bledomodrá, s EČV začínajúc HC, ktoré išlo predo mnou niekoľko desiatok metrov ďaleko. Zrazu auto začalo prudšie brzdiť, lebo oproti šiel autobus, načo som reagoval brzdením, avšak som sa napriek brzdeniu stále približoval zozadu k autu, ktoré stále brzdilo a znižovalo rýchlosť, hoci svoj jazdný pruh mal voľný, aj keď oproti šiel ten autobus. Brzdili sme brzdili, až som si uvedomil, že náraz zozadu do auta a následný pád je nevyhnutný, okúsil som pocit, ten pocit bezmocnosti, že idete naraziť a nič nemôžete s tým urobiť, tú sekundu a pol pred nárazom. Iba som dúfal, že vodič vie o mne cez zrkadlo a pridupne plyn a odpichne sa, alebo aspoň prestane brzdiť a znižovať rýchlosť a ja dobrzdím, čo sa však nestalo, lebo keď som mu išiel kolesom naraziť, tak stále brzdil. Narazil som mu kolesom, ale nebol to náraz, že by som mu ohol nárazník alebo mne na bicykli koleso a pritom ma katapultovalo, skôr to bol len taký dotyk, pobozkanie, a hneď som šiel k zemi, padol na bok a šúchal sa súbežne po ceste vedľa zvodidiel, aj také 3 sekundy, kým som sa došúchal. Pocit to bol veľmi nepríjemný, lebo neviete, ako padáte, kam padáte, kde máte nohy, ruky, hlavu, čo sa s vami deje... Hneď som vstal, vodič zrejme keď videl, že stojím, zrýchlil a pokračoval jazde ďalej. Chcel som pozbierať veci z biku zo zeme a pokračovať ďalej, vtom vyšlo pár ľudí z busu, či som OK a či netreba sanitku, ja samozrejme šok a adrenalín, no že som ok a v pohode. Ktosi naliehal, aby sa to nahlásilo na políciu, tak volali, dali mi telefón, boli tam pri mne, aj bus tam ostal so zapnutými varovkami, autobusár bol vonku. Vraj z busu to videli, ten pád, že vodič brzdil. Prišla polícia, medzitým autobus s ľuďmi odišiel, ostali tam len ľudia z tých domkov, ale tí nehodu nevideli. Dali mi fúkať, potom došla sanitka a išli tam aj nehodovkári. V sanitke ma vyšetrili a potom ma zobrali ešte do Považskej na vyšetrenia. Mal som oškretý lakeť, koleno, ktoré aj krvácali a ešte trochu dlaň, buchnutie na boku, a na druhej nohe modrinu. V nemocnici mi volal nehodovkár, spýtal sa ako sa to stalo a potom kto si myslím, že je vinný. Ja som dával vinu 50 na 50, on, že vinný som ja, lebo mám jazdu prispôsobiť, že keď niekto predomnou zabrzdí, aby som aj ja ubrzdil. Vraj tam videl fleky z kolesa a potom aj to šúchanie, vraj som musel mať poriadne naložené. No a ak to chcem riešiť ako nehodu, tak auto nenájdu, lebo modrých áut s EČV HC je veľa, a ešte mne príde pokuta ako vinníkovi. Alebo sa to uzavrie ako udalosť, že som padol, nič sa mi nestalo, nevznikla škoda, vyšetria ma a z nemocnice pošlú domov, a tým sa to uzavrie, len aby som im zavolal, ako dopadne rontgen, musím byť v poriadku. Rontgen bol v poriadku, len odreniny, vraj som mal šťastie v tej situácii, zavolal som, teda sa to uzavrelo, bicykel mám v Ilave na polícii a to je všetko. Na miesto nehody sa pôjdem pozrieť a pofotiť si to.

Link na trasu v garmine:
https://connect.garmin.com/modern/activity/11009251500

Bicykel lock_open

place Graf prevýšenia

comment Komentáre ku aktivite

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
trending_up Vzdialenosť
22,3 km
schedule Čas
01:02:31
landscape Nastúpané
464 m

bar_chartŠtatistiky

Priemer Max
Rýchlosť 21,4 km/h 70,3 km/h
Výkon 194 W -
Tepová frekvencia 157 bpm 172 bpm
Energetický výdaj 758 kcal

cloudPodmienky

Priemerná teplota 12 °C
directions_bike Bicykel: Allez E5 2015

directions_bike Posledné aktivity bikera

thumb_up0thumb_down

directions_bike Lunch Ride

trending_up 120,3 km
schedule 04:15:17
landscape 610 m
thumb_up0thumb_down

directions_bike Afternoon Ride

trending_up 101,1 km
schedule 03:32:28
landscape 582 m
thumb_up0thumb_down

directions_bike Afternoon Ride

trending_up 15,0 km
schedule 00:31:57
landscape 82 m

place Segmenty

Názov segmentuSegment ČasMôj čas Priemerná rýchlosť Priemerný výkon Priemerný tep Najlepší čas na segmenteNajlepší čas
Podvažie_Savčina Podvažie_Savčina open_in_new
2,87 km  0.3 %
06:03
28,5 km/h
28,5 km/h 194 W 158 bpm 04:27
38,7 km/h
Podvažie - Savčina po ceste Podvažie - Savčina po ceste open_in_new
1,01 km  0.4 %
01:59
30,6 km/h
30,6 km/h 213 W 158 bpm 01:23
43,8 km/h
Vršatec cez ČK (od križovatky Tuchyňa) Vršatec cez ČK (od križovatky Tuchyňa) open_in_new
11,61 km  3.5 %
44:37
15,6 km/h
15,6 km/h 180 W 157 bpm 31:40
22,0 km/h
Tuchyna krizovatka-CK Tuchyna krizovatka-CK open_in_new
8,02 km  1.3 %
17:17
27,9 km/h
27,9 km/h 201 W 160 bpm 11:22
42,4 km/h
C. Kamen zaciatok - Mikusovce koniec C. Kamen zaciatok - Mikusovce koniec open_in_new
4,22 km  1.5 %
10:09
24,9 km/h
24,9 km/h 205 W 161 bpm 06:45
37,5 km/h
vršatec vršatec open_in_new
3,55 km  7.8 %
25:06
8,5 km/h
8,5 km/h 167 W 154 bpm 14:11
15,0 km/h
Vrašatec začiatok stúpania Vrašatec začiatok stúpania open_in_new
1,33 km  11.1 %
11:31
6,9 km/h
6,9 km/h 163 W 153 bpm 06:04
13,1 km/h
Vršatec 20% Vršatec 20% open_in_new
1,42 km  13.8 %
13:30
6,3 km/h
6,3 km/h 183 W 154 bpm 08:26
10,1 km/h
8 segmentov
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up