favorite comment 0

directions_bikeKocur - Lehota - Kamenec - Kocur

Z Kocúrian cez Opatovce, pod horu do Novák. V novákoch okolo bane po starej ceste pred Lehotu pod Vtáčnikom. Okolo starého cintorína cez Hôrku na kraj Lehoty. Obehnúť Lehotu po polnej ceste na koniec dediny k Laznému potoku. Hore asvaltovou cestou na Sekaniny k vleku. Kto chce môže dať kávu, pivo, kofolu alebo zahriať žalúdok dobrým guľášom prípadne strapačkami v bufete na vleku. Hore cestou okolo turistickej chaty Smerčina, pokračovať až k prvej poľovníckej chate Sviniarka. Od tejto chaty sa kľukatí štrková zvažnica hore na Lazy k druhej poľovníckej chate Hubert. Pri chate je studená, čistá a chutná studnička. Štrková cesta pokračuje ku križovatke asvaltovej cesty (hore sa ide k vykrívaču - Kuní vrch) rovno šotoliny pokračuje smerom na Vtáčnik. Doprava, dolu po asvate sa dá zjazdiť do Kamenca pod vtáčnikom. Avaltka je dobrá, rýchla a treba dávať pozor na občasných peších turistov prípadne autá. Z Kamenca dolu do Kostolian a okolo trate k Nováckej priehrade.