No , popísal si toho celkom dosť ale žiadne " valídne" dáta z toho nevypadli... čas výjazdu , dojazd na nabitie , nastupane metre , profil trate , trakcia pneu v teréne , tvoj subjektívny pocit ... posnaž sa trosku viac obsahovo aj informačne , bo zatiaľ viem len ze si si dal pifko , polievku , nepripravil si si osvetlenie a ze E bike este pozičiaš
Nestoji to za rec, ale ked sa Ramon dozaduje, tak na objednavku: v strave som to dal ulozit ako private jazdu, tak hadam sa to inym zobrazovat nebude. to pisem kvoli tym ziskanym metalom. a ak ano, tak aspon si viacej chrti maknu. dalsiu appku si kvoli 2-3 vyjazdom rocne na e-biku stahovat nejdem. Cas vyjazdu cca 13:20. Bolo to 26.6km, ktore som spravil za 2h6min (total aj s pauzami na telefonovanie 2h33min, lebo, sak jasne akurat vtedy mi musia vsetci volat, ked makam). elevation 942metri. Skutocne grady z toho dokopy asi 6km. Zo zaciatku som sa setril, lebo som mal plan ist az na vrchol Inovca. Hned na to som setril baterku. Trakcia na blate nic moc, clovek si viac od toho sluboval. dojazd taky, ze ked som dorazil ukazovalo mi, ze baterka este necely 1km bude pomahat a potom sa bude porucat, cize dojazd 27km. Ked som vyrazal, na displayi ukazovalo, ze pri najslabsom mode dojazd 84km, ale uz po necelych 3km (uvodne strme stupanie) mi bolo jasne a nekompromisne neznacene, ze iny mod ako ECO nebudem moct pouzivat, inak nedojdem. lebo po tych 3km dojazd klesol na polovicu. potom na rovinkach sa dojazd zvysoval ako si to postupne prepocitavalo, tak pod zaverecnou nekonecnou mordou som mal teoreticky dojazd 50km, ale presiel som na to len 5-6km. Cestou nazad to blblo, vypinalo to, cize som slapal aj bez asistencie. Bolo to vsetko uz dolu kopcom, alebo rovina, takze som to bez problemov dokrutil. Chlapik z cykloshopu vravel, ze to da otestovat a nahrat novy firmware. Mal aj originalny neoprenovy potah na baterku, ktory ju mal chranit pred zimou, ale s tym neoprenom sa baterka do ramu nedala nacvaknut. subjektivny pocit taky, ze nebola to moja prva skusenost s e-bikom, dokonca ani s fat-e-bikom, ale to boli len take preprdzacky v ramci uplynulych dvoch bike festov v Kalke. Toto mala byt seriozna jazda aj v snehu, to nevyslo, preto minimalne este raz pojdem. ale nie je to blbost ten e-bike. takto za 10 rokov budem mat doma len 1 bike a bude to e-bike, asi nejake 27.5-29 plusko, idealne celopero so 120-110mm zdvihmi. Profil trate sem kopirovat nejdem, nic prevratne to nebolo, bol to moj prvy zahul po 3mesiacoch pasivvnej sebalutosti, takze ustval som sa, ale vykon to fakt nebol ziaden.
diky. a kde odporucate gr. control kupit? keby niekoho zaujimalo, mam doma novu dusu na fatbike schwalbe No.13J 90/120-559 a jej hmotnost je 396g, co sa mi zda byt pomerne dost.
Paradna vaha.....musim si take zakupit....nedalo mi to a vazil som tie co mam nahodeme....450g...skoro som odpadol,uz aj som to vyhadzujem a kupujem 27+
No do riti....ako nevedel som ze tam sa v zaklade davaju duse z polnohospodarskej techniky.....ale ma to vyhodu v lete vyberes dusu a mozes ju pouzit ako koleso na kupanie
No do riti....ako nevedel som ze tam sa v zaklade davaju duse z polnohospodarskej techniky.....ale ma to vyhodu v lete vyberes dusu a mozes ju pouzit ako koleso na kupanie
ta ramonova cina by sa na dojazd aj bez plasta dala pouzit
diky. a kde odporucate gr. control kupit? keby niekoho zaujimalo, mam doma novu dusu na fatbike schwalbe No.13J 90/120-559 a jej hmotnost je 396g, co sa mi zda byt pomerne dost.
Paradna vaha.....musim si take zakupit....nedalo mi to a vazil som tie co mam nahodeme....450g...skoro som odpadol,uz aj som to vyhadzujem a kupujem 27+
Fat bike je len pre ľudí s dobrou až výbornou kondíciou. Takze nenahanajte gramy a ešte si naložte záťaž naviac. Neexistuje pomaly bicykel, iba pomaly cyklista!
Cyklistike zdar a lemry nech si kúpia moped...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Potvrdzujem
Ale nevedel som nájsť subleru, takze len pasmom
ta ramonova cina by sa na dojazd aj bez plasta dala pouzit
Kaktus bike Bratislava
Nebuď lemra!
Cyklistike zdar a lemry nech si kúpia moped...