bicycletour

Hlody fóra O hocičom

favorite0thumb_up1thumb_down
comment17.04.2024, 11:03

marseluspp Ďakujem, že to hejterstvo každým príspevkom podporuješ. Ale zjavne nechápeš, že o tvoje múdra nemajú ľudia záujem.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment17.04.2024, 10:58

skynet Testovanie reálnej spotreby plug-in hybridov v európskych krajinách bolo v roku 2020. Na základe nej sa od roku 2025 upravujú normy pre plug-in hybridy.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment17.04.2024, 10:38

skynet Od roku 2025 sa upravuje aj papierová spotreba na základe reálnej, takže sa pripravujú.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment17.04.2024, 10:36

peter120 Keď jazdíš v Poľsku, tak jazdi na LPG. Na Slovensku má elektromobil so spotrebou 17 kWh/100 km emisie 21 g/km. Za celú EÚ je to 41 g/km.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment17.04.2024, 09:31

will Automobilky vyrábajúce plug-in hybridy zaujíma ich reálna spotreba, nie papierová. Podľa toho sa určuje, či automobilka splní emisné normy. Podľa testov zo súkromných a firemných áut, ktoré majú zabudovaný merač paliva vyšli plug-in hybridy ako neefektívne pri znižovaní...

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16.04.2024, 16:02

canopus Toyota nič končiť nemusí. V Japonsku sú asi vodiči disciplinovanejší. V Európe stačí obmedziť dotovanie plug-in hybridov.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16.04.2024, 16:02

Jezus Ak sa plug-in hybrid správne používa a keďže ho väčšina ľudí správne nepoužíva, tak sa prestane vyrábať.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16.04.2024, 15:44

Jezus Ešte raz. Hybridy sa začali vyrábať, aby sa znížili emisie CO2. A keďže emisie CO2 hybridy v realite neznižujú, tak sa prestanú vyrábať. Ak by ľudia plug-in hybridy nabíjali tak ako uvádza výrobca, tak by mali opodstatnenie. A keďže to väčšina ľudí nerobí, tak sa...

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16.04.2024, 15:25

Jezus Ešte raz. To je pekná teória. Ale v realite jazdia hybridy v meste na fosílne palivá, pretože ich ľudia nenabíjajú. To je výsledok štúdie z reality a nie papierové tabuľky výrobcov.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up1thumb_down
comment16.04.2024, 15:22

quasimoto Môj prvý príspevok bol o hybridoch vs. BEV, tak tu nefabuluj. A o tom, že majú vyššie emisie CO2 počas celej životnosti. Každý typ hypridu má vyššie emisie než batériový elektromobil.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16.04.2024, 15:18

Jezus Plug-in hybrid nemá o kúsok vyššie emisie. Jedine tak v laboratórnych podmienkach. V realite je to tragický pomer. To radšej nech jazdia na spaľovacom aute.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16.04.2024, 15:14

perez Píšem o efektívnosti znižovania emisií CO2. Preto sa aj hybridy a iné elektromobily vyrábajú.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16.04.2024, 15:10

quasimoto Všetky typy majú vyššie emisie CO2/km než batériové elektromobily.

Cyklolegislatíva Kluby, legislatíva, cyklodoprava

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16.04.2024, 14:57

Neempatický človek to nepochopí. Ten sa bude odvolávať na štatistiky a nehodovosť.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16.04.2024, 14:56

quasimoto Hybrid je efektívny len v laboratórnych podmienkach. V realite jazdí s oveľa vyššou spotrebou a tak aj emisiami. Potvrdili to testy v reálnej premávke.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16.04.2024, 13:39

peter120 Všetko to pekne funguje v laboratórnych podmienkach. Nie však v realite. Hybridy sú tak neefektívne.

Cyklolegislatíva Kluby, legislatíva, cyklodoprava

favorite0thumb_up4thumb_down
comment16.04.2024, 13:06

Aj keby na hrádzi nebola žiadna nehoda, tak neviem komu vadí prítomnosť polície. Veľa ľudí nebaví jazdiť medzi opitými cyklistami, tak sa nečudujem, že tam políciu chcú mať. A to oveľa častejšie a nie len párkrát do roka.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up1thumb_down
comment16.04.2024, 13:02

peter120 Ja som porovnával hybrid a batériový elektromobil a nie generátory. Nájdi si ten komentár a reaguj naň.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up1thumb_down
comment16.04.2024, 11:36

marseluspp Vieš o tom, že hybridy majú reálne vyššie emisie ako batériové elektromobily? Pretože v laboratóriách hybridy fungujú skvele, ale realita je iná.

Elektromobilita O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16.04.2024, 09:27

Jaroh Nič sa neakumuluje. Výroba a recyklácia hybridu je menej energeticky aj uhlíkovo náročnejšia než batériového elektromobilu. Hybridy majú však reálne vyššie emisie pri prevádzke.

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up