flying-dutchman17

Predlzeny vikend na Slovensku Cestné akcie, výjazdy

comment7. marca 2019 o 10:30

Tak ma zdeformoval akože väčšinou je to po asfaltovej ceste. Aj keď lesné asfaltky sú dosť poškodené od ťažby dreva. Po tejto zime som tam ešte nebol...

Predlzeny vikend na Slovensku Cestné akcie, výjazdy

favorite0thumb_up1thumb_down
comment7. marca 2019 o 10:20

Zaujímavá trasa vedie aj cez Hybickú tiesňavu, pomerne neznáme miesto pod Tatrami http://www.cykloserver.cz/f/a898242291/

comment6. marca 2019 o 22:19

Ja osobne MTB, aj kvôli tomu, že v MTB tretrách sa dá pomerne normálne chodiť. Keď narazím na kratší úsek, kde sa mi to na bicykli nechce riskovať, tak je to praktickejšie. Povedal by som, že záleží to na tom, čo od toho bicykla očakávaš a čo budeš jazdiť za terén.

comment27. februára 2019 o 18:13

Ja mám minuloročný Soot 50 ktorý je tak isto na mechanických brzdách. Jazdím s ním aj horšie lesné cesty a prudšie zjazdy a nikdy som nemal pocit, že potrebujem hydrauliku. Ale treba dodať, že na starších kellysoch sú tie brzdy TRP spyre a čo som pochopil s mojimi vedomosťami...

Ukradnuté bicykle O hocičom

comment22. februára 2019 o 10:30

Je mi to jasné, že zlodej dokáže prekonať každú ochranu ak má dostatok času a kľud pri "práci" . Ale ak bude bajk zamknutý niekde na verejnosti kde sa premelie veľa ľudí, tak tam asi nebude šaškovať s obrovskými nožnicami. Zase za 20 sekúnd to neprestrihne. A...

comment18. februára 2019 o 18:56

G-one allround po druhé Z mojích skúseností zvládnu viac než na čo ich relatívne jemnejšia vzorka vyzerá

comment1. decembra 2018 o 18:11

Ja už zajtra idem na bežky na Štrbské Pleso, aj bicykel si musí oddýchnuť

comment27. novembra 2018 o 9:25

Do minuloročného by som si trúfal dať tak 45mm max

comment11. novembra 2018 o 17:08

Ja som mal najprv 35C RapidRob, v teréne to bolo obstojné, na asfalte som sa dosť natrápil. Prezul som G One Allround ten istý rozmer a odvtedy maximálna spokojnosť. Ono je ťažké takto odpovedať. Pod pojmom Gravel si každý predstaví niečo trochu iné. Mne napr. takéto plášte...

comment29. septembra 2018 o 22:25

Ďakujem

comment28. septembra 2018 o 22:36

Možno oživím trochu túto tému. Ktorú z týchto 2 búnd by ste mi odporučili? V páperových sa vôbec nevyznám. Mala by byť čo najteplejšia a vetruodolná. Hmotnosť ani zbaliteľnosť nie je podstatná. Budem ju využívať na bežné nosenie počas cestovania keď potrebujem byť...

comment30. júna 2018 o 11:42

Toto som kúpil, ale je to fakt len na ľahký terén. Po rozdrbanych cestách v slovenskom raji je RapidRob lepší http://www.kbdmshop.sk/suciastky/plast-galuska/plast/28/p-6933-plast-28-schwalbe-g-one-allround-hs-473-35-622

comment26. júna 2018 o 19:22

Stack 54 Reach 38 veľkosť M ale je to brutálne od oka s pásovým meradlom a trasúcimi sa rukami

comment28. mája 2018 o 20:44

Keď sa na to dobre pozerám ten cannondale nemá pevné osky a naviac grade má hydraulicke brzdy, hoci teraz už z vlastnej skúsenosti TRP Spyre sú skvelé

comment1. mája 2018 o 16:28

Ja som tiež chcel, lebo som si myslel ako budem jazdiť hlavne cestu a nakoniec je tomu takmer úplne naopak

comment24. apríla 2018 o 22:17

Už sa nám asi testuje Kellys Soot 70 https://www.strava.com/activities/1529161298 Jde je supertramp s interným info keď ho človek potrebuje? Ale ten už bude určite mimo môj rozpočet

comment15. apríla 2018 o 20:13

To je v pohode Takže ti nezhodí z predposledného pastorka na najmenší? Potom platí to isté. Iba povoľ ten druhý doraz označený ako "high". Otoč ním v protismere hodinových ručičiek o štvrť otáčky, Ďakujem idem otestovať

comment15. apríla 2018 o 19:54

Pokiaľ tým "najmenším" prevodom myslíš najväčší pastorok, tak povoľ doraz na prehadzovačke. Myslím to presne opačne ospravedlňujem sa za moju nevzdelanosť

favorite0thumb_up5thumb_down
comment15. apríla 2018 o 18:41

Teraz už po odjazdených pár km na Soote ešte pridávam už ucelené a dobre zvážené dojmy. Geometria, posed - skôr turisticky ladená, pohodlný a stabilný posed, vzpriamenejší ako na klasickom cesťáku, pri mojej výške 184 cm veľkosť M sadne ako uliata Radenie - 105ka je iný...

comment5. apríla 2018 o 15:20

Kellys Soot 50 vazi v tovarenskej verzii nieco cez 10kg (samotny ram ma cca1,5kg). Ak je na shope hmotnost 9,5kg tak ma majitel shopu pokazenu vahu, ale to uz nie je chyba vyrobcu.. Hlinikovy gravel s taperovanou hlavovkou a pevnymi oskami na 105ke pod 10kg je utopia. Tak presne, neviem čo sa tu...