supertramp na predoslej stranke pise Marcels o jeho GT Grade ze ma 9,5kg
Môj GT Grade AL rám, komplet hydra 105, karbónová sedlovka, AL kokpit a kolesá cca 1650g s dušami váži 'katalógovo', t.j. bez pedálov a príslušenstva, 9.5kg reálne. Môže to slúžiť ako referencia
Dalsie v rychlosti :
Canyon Inflite AL 8 uvadza 9,2kg (M) , ma ale hydry
Rose Pro Cross 105 MB uvadza 9,2kg (vel.58)
Problém v OEM nábach nie je ani tak samotný výrobca ako skôr kvalita použitých ložísk. Výrobcovia ako Author, ale aj ostatní ČR / SR výrobcovia bicyklov si špecifikujú náboje na výrobu s najlacnejšími čínskymi ložiskami. A tie určujú životnosť. Dema Senica ako distributér Novatec dováža tieto náby na aftermarket predaj s kvalitnými japonskými ložiskami. Avšak aj ten istý Novatec náboj môžte nájsť ako OEM verziu na bicykli s čínskymi ložiskami. Záleží iba na výrobcovi ako si náby našpecifikuje a do akej ceny sa chce zmestiť. Zrovna dnes som napr. videla OEM verziu carbonových kolies Vision Metron 40. Namiesto karbonových náb a keramických ložísk boli s obyčajnými no name nábami, oceľovým orechom a lacnými ložiskami. No a po "pár" km sa rozpadol zadný náboj :/
pre mna je to No Name firma, ja poznám firmy ako je NOVATEC napr.
možno im krivdím
v dnešnej dobe aj čínske No name firmy sa kvalitou doťahujú na renomované svetové značky, predsa len, už nieje rok 2005
Quando náby boli ešte na prvých MTB Kellys -myslím mali označenie Comp 7000 a 8000 -ich vtedajších TOP modeloch. Rámy z ocele a pevné vidlice,radenie Alivio alebo STX no proste pre mnohých pravek.
supertramp na predoslej stranke pise Marcels o jeho GT Grade ze ma 9,5kg
Môj GT Grade AL rám, komplet hydra 105, karbónová sedlovka, AL kokpit a kolesá cca 1650g s dušami váži 'katalógovo', t.j. bez pedálov a príslušenstva, 9.5kg reálne. Môže to slúžiť ako referencia
Dalsie v rychlosti :
Canyon Inflite AL 8 uvadza 9,2kg (M) , ma ale hydry
Rose Pro Cross 105 MB uvadza 9,2kg (vel.58)
- podmienku pevnych osiek si si pravdepodobne nevsimol
- canyon ako kopa inych firiem o hmotnostiach na svojej stranke klame, ako byvali vlastnik Ultimate CF SL som sa o tom presvedcil ked realna hmotnost kupeneho bajku bola o 700g tazsia ako deklarovana na stranke. tu je aj odpoved na to, preco niektore firmy prestali uvadzat hmotnosti bikov. katalog znesie, internetove forum znesie, necertifikovana vaha znesie..
sorry, podmienku som si vsimol ale teraz pozeram ze entry-level u canyonu a rose maju QR a to som si hovoril, ze cannondale caadx 105 nebudem zmienovat, lebo ma pevnu len v pradu.
to je dost naprd, ked clovek nema moznost nieco kupit osobne v pripade canyonu a rose a spolieha na veci uvedene na webe.
sorry, podmienku som si vsimol ale teraz pozeram ze entry-level u canyonu a rose maju QR a to som si hovoril, ze cannondale caadx 105 nebudem zmienovat, lebo ma pevnu len v pradu.
to je dost naprd, ked clovek nema moznost nieco kupit osobne v pripade canyonu a rose a spolieha na veci uvedene na webe.
jasne v pohode inak rovnaky ram v tej istej velkosti moze byt niekedy v odchylke kludne 200g.
Ahojte.K tej vahe Soot50, tu vahu som nasiel na webe predajcu (uz neviem akeho ale uvadza to viac stranok), spravodlivo treba povedat ze Kellys ziadnu vahu neudava. Potom som ju v tom porovnani Gravel 1000-1300 zmenil podla udajov z diskusie. A podla mojho nazoru je to dost nefer a od veci od predajcov. Nehovorim ze je to najhlavnejsia vec, ale predca len ak chcem porovnat X podobnych bikov tak vaha by bola urcite dost podstatny ukazovatel pre rozhodnutie sa.
Teraz už po odjazdených pár km na Soote ešte pridávam už ucelené a dobre zvážené dojmy.
Geometria, posed - skôr turisticky ladená, pohodlný a stabilný posed, vzpriamenejší ako na klasickom cesťáku, pri mojej výške 184 cm veľkosť M sadne ako uliata
Radenie - 105ka je iný kaliber než všetky lowendové prehadzovače čo som mal predtým, no všimol som si, že najmenší prevod vzadu sa zaraďuje o niečo ťažšie, treba páčku občas dotlačiť kým naskočí
Brzdy - Mal som už aj hydrauliku aj ráfikové aj kotúč, takže môžem objektívne povedať, že tie TRPčka brzdia skvele, nad očakávania, aj pri dlhšom zjazde keď treba stále pribrzďovať. Nenarazil som zatiaľ na žiadny problém.
Obutie - Rapid Rob do terénu OK, aj keď na štrku to občas prešmykuje, no to snáď každý plášť, na asfalte je to väčšie trápenie, keď ich zničím budem prezúvať do niečoho menej agresívneho a viac gravelového, toto mi príde skôr ako základný MTB plášť.
Nech to uzavriem - je to bajk fakt ladený viac do terénu, na lesné cesty, tam je ako doma. Veľmi dobrá stabilita a ovládateľnosť. Na ceste som čakal, že bude rýchlejší, no možno len treba prezuť a zapracovať na mojej fyzičke pri dlhom zjazde si nejak neviem nájsť stabilnú pohodlnejšiu polohu na baranoch s tým aby som mal na dosah brzdové páčky, ale to je asi vec zvyku. Inak som maximálne spokojný a fakt šťastný s kúpou, suverénne najlepší bajk aký som kedy mal. A v gravel kategórii som sa konečne našiel, toto bude to pravé pre mňa. Keď rád niekto jazdí rýchlo, dlho a nielen po asfalte, myslím, že je to ideálny spoločník. Pridávam ešte jedno foto.
To je v pohode Takže ti nezhodí z predposledného pastorka na najmenší? Potom platí to isté. Iba povoľ ten druhý doraz označený ako "high". Otoč ním v protismere hodinových ručičiek o štvrť otáčky,
To je v pohode Takže ti nezhodí z predposledného pastorka na najmenší? Potom platí to isté. Iba povoľ ten druhý doraz označený ako "high". Otoč ním v protismere hodinových ručičiek o štvrť otáčky,
V suvislosti s tymto sa chcem opytat, ked mi pada retaz na malom prevodniku v situacii ked zaradim pastorky 32z alebo 28z a silno zaberam resp tlacim do pedalov mam skrutku L(low) zatocit doprava o stvrt otacky? Na 25z uz to nepadlo ale ist Braunsberg na 34/25 bola u mna smrt
No dole z maleho prevodnika medzi ram a prevodnik
Urobilo mi to tri krat za sebou pocas toho kopca a ked som zaradil 25z vzadu tak to prestalo. potom som to uz neskusal zaradit lahsie.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Môj GT Grade AL rám, komplet hydra 105, karbónová sedlovka, AL kokpit a kolesá cca 1650g s dušami váži 'katalógovo', t.j. bez pedálov a príslušenstva, 9.5kg reálne. Môže to slúžiť ako referencia
Dalsie v rychlosti :
Canyon Inflite AL 8 uvadza 9,2kg (M) , ma ale hydry
Rose Pro Cross 105 MB uvadza 9,2kg (vel.58)
možno im krivdím
v dnešnej dobe aj čínske No name firmy sa kvalitou doťahujú na renomované svetové značky, predsa len, už nieje rok 2005
Quando náby boli ešte na prvých MTB Kellys -myslím mali označenie Comp 7000 a 8000 -ich vtedajších TOP modeloch. Rámy z ocele a pevné vidlice,radenie Alivio alebo STX no proste pre mnohých pravek.
Môj GT Grade AL rám, komplet hydra 105, karbónová sedlovka, AL kokpit a kolesá cca 1650g s dušami váži 'katalógovo', t.j. bez pedálov a príslušenstva, 9.5kg reálne. Môže to slúžiť ako referencia
Dalsie v rychlosti :
Canyon Inflite AL 8 uvadza 9,2kg (M) , ma ale hydry
Rose Pro Cross 105 MB uvadza 9,2kg (vel.58)
- podmienku pevnych osiek si si pravdepodobne nevsimol
- canyon ako kopa inych firiem o hmotnostiach na svojej stranke klame, ako byvali vlastnik Ultimate CF SL som sa o tom presvedcil ked realna hmotnost kupeneho bajku bola o 700g tazsia ako deklarovana na stranke. tu je aj odpoved na to, preco niektore firmy prestali uvadzat hmotnosti bikov. katalog znesie, internetove forum znesie, necertifikovana vaha znesie..
sorry, podmienku som si vsimol ale teraz pozeram ze entry-level u canyonu a rose maju QR a to som si hovoril, ze cannondale caadx 105 nebudem zmienovat, lebo ma pevnu len v pradu.
to je dost naprd, ked clovek nema moznost nieco kupit osobne v pripade canyonu a rose a spolieha na veci uvedene na webe.
sorry, podmienku som si vsimol ale teraz pozeram ze entry-level u canyonu a rose maju QR a to som si hovoril, ze cannondale caadx 105 nebudem zmienovat, lebo ma pevnu len v pradu.
to je dost naprd, ked clovek nema moznost nieco kupit osobne v pripade canyonu a rose a spolieha na veci uvedene na webe.
jasne v pohode
nemohol by si zvazit vo vyrobe kolko vazia kolesa bez pneu,dusi ? asi by mi to dost pomohlo.dik
nemohol by si zvazit vo vyrobe kolko vazia kolesa bez pneu,dusi ? asi by mi to dost pomohlo.dik
Ak nezabudnem, mrknem na to ked sa bude robit dalsia varka.
https://www.youtube.com/watch?v=WZKNZWGFrqI&feature=em-uploademail
Geometria, posed - skôr turisticky ladená, pohodlný a stabilný posed, vzpriamenejší ako na klasickom cesťáku, pri mojej výške 184 cm veľkosť M sadne ako uliata
Radenie - 105ka je iný kaliber než všetky lowendové prehadzovače čo som mal predtým, no všimol som si, že najmenší prevod vzadu sa zaraďuje o niečo ťažšie, treba páčku občas dotlačiť kým naskočí
Brzdy - Mal som už aj hydrauliku aj ráfikové aj kotúč, takže môžem objektívne povedať, že tie TRPčka brzdia skvele, nad očakávania, aj pri dlhšom zjazde keď treba stále pribrzďovať. Nenarazil som zatiaľ na žiadny problém.
Obutie - Rapid Rob do terénu OK, aj keď na štrku to občas prešmykuje, no to snáď každý plášť, na asfalte je to väčšie trápenie, keď ich zničím budem prezúvať do niečoho menej agresívneho a viac gravelového, toto mi príde skôr ako základný MTB plášť.
Nech to uzavriem - je to bajk fakt ladený viac do terénu, na lesné cesty, tam je ako doma. Veľmi dobrá stabilita a ovládateľnosť. Na ceste som čakal, že bude rýchlejší, no možno len treba prezuť a zapracovať na mojej fyzičke
Pokiaľ tým "najmenším" prevodom myslíš najväčší pastorok, tak povoľ doraz na prehadzovačke.
Myslím to presne opačne
Ďakujem
Urobilo mi to tri krat za sebou pocas toho kopca a ked som zaradil 25z vzadu tak to prestalo. potom som to uz neskusal zaradit lahsie.