comment30. apríla 2012 o 16:37

Díky Milsu za pomoc. Po reštarte som rozchodil niektoré funkcie. Nakoľko sa však nedostanem na internú kartu nemôžem sťahovať prejdené trasy a ani nahrávať kurzy. Skúsim ešte ten servis. Môžeš mi, prosím ťa, pozrieť aké máš adresáre na internej karte? Keď som si vytvoril...

comment30. apríla 2012 o 14:56

Teplý reset: 0 Tvrdý reset: Nepomohol. Internú pamäť v PC ukáže ako externý disk (to aj pre resetom) ale nedá sa otvoriť - windows hlási že je treba kartu naformátovať. Keď to šlapalo a napojil som kábel na PC Edge pípol a načítali sa mi oba disky. Momentálne po napojení...

comment30. apríla 2012 o 14:06

Milsu, komunikoval som pred tým s PC tak, že som mal zobrazené dva externé disky. Internú kartu a externú kartu. Momentálne interná karta sa už nezobrazuje. Aj niektoré funkcie v menu sú bez odozvy. (driver je OK, chybu predpokladám v Edge 705, možno by pomohol reštart - obnovenie...

comment30. apríla 2012 o 10:56

ahojte, vie mi niekto poradit preco sa mi nechce moj Garmon edge 705 spojit s PC. do soboty slapal bez problemov a teraz len ukazuje ze sa nabija a nic. Kua, aj mne to prestalo komunikovať s PC. Rozšírenú pamäť (micro SD) načíta ale interná nič. (rovnaké aj na inom PC kde to bolo...

comment26. apríla 2012 o 15:38

Alebo po jazdení na tankodrome chceš dopadnuť takto?

comment26. apríla 2012 o 15:24

A na čo ti je centrovacia vidlica. Nie je problému ju zohnať ale problém je zaplatiť ju. Stojí majlant a využije ju len profík. Požičaj si od kamošov rám na 26 kolesá a to taký, ktorý má čelusťové brzdy. Otoč bike hore kolesami a došteluj brzdové klátiky na minimálnu...

Vaše vysnívané bajky MTB bicykle

comment26. apríla 2012 o 15:05

usatetorpedo nahrávaj obrázky do veľkosti 500 KB,inak ti ho nezoberie

comment26. apríla 2012 o 9:52

Urval som dve špice vzadu. Doladil som osmičku a dačo pojazdil. S ráfikom som sa musel rozlúčiť. Bol to ale cesťák, 32 špíc, ráfik obyčajný. (nie komorový).

Novinky 20XY O hocičom

comment24. apríla 2012 o 14:02

Nepredáva to ten chlapík? Kua, hneď ten bike beriem. Okrem toho, že ten bike mi nehovorí pane, nemá veru žiadnu chybu.

comment24. apríla 2012 o 13:57

No, ja by som takú kozmetickú vadu ani neriešil. Vybodni sa na to! Radšej sadni na bike a riadne si zajazdi. Po prejdení prvého blata budú všetky špice rovnaké.

comment24. apríla 2012 o 9:57

Však som písal, že na strane oproti kazete. (teda tej, kde je kotúč) Na tejto strane sú špice zapletané šikmejšie.

Galéria našich bajkov MTB bicykle

comment23. apríla 2012 o 23:01

Taká čistučká a čierna mi pripadá ako bike pre funebráka. Tou 29nou pojazdi riadne po blate a farba bude už tutová. Máš pravdu. Fukčnosť je prvoradá. Svokru ani farbu biku si spravidla nevolíš priamo sám.

favorite0thumb_up1thumb_down
comment23. apríla 2012 o 22:42

Ha! Použil si rovnakú dĺžku na zadnom. Teda na strane oproti kazete je ten milimetrík vonku. Že? Pokiaľ je špic dostatočne hlboko v závite, tak z toho nezúfaj. Funkčne by to malo byť OK. Za totáča nebolo súčiastok a kolesá sme plietli pomaly aj z vŕbového prútia. Na Favoritoch...

comment23. apríla 2012 o 22:13

Tento rok som na maratóne nebol. Po prečítaní príspevkov zisťujem, že organizátori sa z vlaňajších kritík nepoučili ani za máčny mak. (značenie, občerstvovačky, strava) Chlopi, nesťažujte si len v tomto fóre. Napíšte kritiku aj priamo organizátorom.

Galéria našich bajkov MTB bicykle

comment23. apríla 2012 o 22:05

Perfektne zladená farba biku s tieňom a kôrou stomu. Čo to necvakneš na riadnom svetle a pozadí. Ten bike si zaslúži lepšie foto!

comment23. apríla 2012 o 21:18

To je len kozmetická vada. Podstatné je, ako hlboko je závit v špici. Mal by byť hlboko, aby ho pnutie pri jazdení nestrhlo. ( u klasických špicov min. 4-5 mm. Čím je hlbšie, tým je lepšie)

GPS maps Garmin Cyklotrasy, navigácia

comment23. apríla 2012 o 15:02

Mám to natiahnuté v EDGE 705. Nemohol som však selektovať jednotlivé štáty. Teda mám to nainštalované celé. Treba na to kartu väčšiu ako 2 GB. (posledná verzia máp) Ak jazdíš MTB doporučujem natiahnuť aj mapu lesné cesty. Topo a cykomapu vôbec nepoužívam. Ako základnú mapu...

Bikovanie po Zobore - Nitra MTB akcie, výjazdy

comment23. apríla 2012 o 13:10

Čierny hrad Čierny hrad je bikermi pomerne málo navštevovaný. Je to aj kôli obtiažnemu prístupu po turistickej značke od obce Zlatno. Hrad sme v pohode v sedle bikov dobili z opačnej strany. Lesnú asfaltku z Jelenca až do Sedla pod Medvedím vrchom netreba ani popisovať. Je snáď...

Retaz drhne o pastorky MTB komponenty

comment21. apríla 2012 o 0:41

Stáva sa, že bočné vemedzenie kľúk nebýva správne. (na mnohé stredové zloženia sa vkladajú z boku podložky, aby sa vymedzila vodorovnosť medzi stredným prevodníkom (ak sú 3) a stredným koliečkom kazety. Skús ešte skotrolovať, či reťaz nie je zjavne našikmo. Ak máš len...

Retaz drhne o pastorky MTB komponenty

comment20. apríla 2012 o 10:29

Vtedy, keď ti to šúcha, pozri odzadu na šalter a ramienko v akej je polohe voči kazete. Podľa kolmice by si mal vidieť, či na lanku ubrať alebo pridať. Došteluj to na tie pastorky, ktoré šúchajú. (po pol otáčke) V tomto prípade neručím, či sa šúchanie nepresunie na iné...