janfratrik

Fotky bez zaradenia O hocičom

favorite0thumb_up5thumb_down
comment21.10.2015, 12:41

nový force

comment02.10.2015, 20:26

ak je to strana tlmiacej patrony a ešte s lockoutom, tak lockni vidlicu, mierne ju stláčaj ako to budeš doťahovať a to už určite ti musí isť skrutka pritiahnuť do určitého momentu sily bez pretáčania

comment02.10.2015, 20:15

zarezať do patróny, to je dosť drsné stačí nafúkať vzduchovú komoru a už to pôjde dotiahnuť bez pretáčania, teda ak nedáš do toho až takú silu že to skrútiš cele

Servis kolies MAVIC Servis, opravy

favorite0thumb_up0thumb_down
comment14.02.2015, 18:41

nepouzil :/ tenzometer netreba ak máš dobrý cit a ešte k tomu oko alebo oči a môžeš centrovať kolesa kdekoľvek nie len doma. to je podmienka dobrého centrovania. to že si ju primerane dotiahol si urobil dobre, uľavil si tak susedným špiciam tej voľnej. či je koleso aj v rovine to...

comment11.07.2014, 23:01

dobre, súhlasím, ale keď mi to vravíš pri predaji, to je človek natešený ako malé decko a jedným uchom dnu druhým von. Každopádne už viem ako nato vďaka vlastnej skúsenosti, tak sa mi učí najlepšie Presne som to aj chcel napísať ale v duchu si myslím načo to budem všetko...

comment10.07.2014, 21:57

Máte tu v tom celkom hokej. Tak trochu vysvetlím. FIT patróny sa v svojej podstate (R aj RC2) robili už odkedy sa vyrábajú 36 a 40 vidlice u Fox (asi od roku 2004/5). Len v roku 2010 prišiel marketingový ťah a začali ich označovať FIT (tie RC2) a zároveň sa R začali vyrábať už...

comment19.05.2014, 22:20

Takéto veci sa jednoducho občas stanú či už nedbanlivosťou alebo za iných okolností. Cieľom je chybu napraviť čo najefektívnejšie, v preklade: rýchlo, dobre a lacno. Existuje varianta cez súpravy na opravu závitov...

comment22.03.2014, 22:22

Ako už Lapierre písal, problém naozaj bude vo veľkosti komory, ale liať nadbytok oleja do vzduchovej komory nie je tiež najšťastnejšie riešenie, hlavne pri nalievaní od oka Lapierre to má už zrejmé odskúšané, takže držal by som sa len jeho odporučaním +10ml. Lebo keď sa...

comment22.03.2014, 20:35

broomtulus z toho čo so vyčítal ja, ako svoj problém opisuješ, mi nevychádza nič iné ako skúsiť si nastaviť tlak podľa seba. skús medián medzi 80psi a 120 psi čiže 100 psi veď tabuľkách sú odporúčané hodnoty no nie záväzne. Ale môžem sa mýliť? prajem úspešné...

comment09.02.2014, 16:40

no hej, len keď som mal všetko nachystané, a zrazu problém, bola nedeľa a narýchlo som robil zo starej 17-nástky, tenkú 18-nástku flexou no jooo tak to poteší, ale nie si jediný, naša stará dobra kamarátka flexa je vždy našťastie poruke.

comment09.02.2014, 16:33

chudas12, tak prepisovať to kľudne mohla nejaká šikovná asistentka a takým sa chyby odpúšťajú

comment08.02.2014, 21:48

.

comment16.01.2014, 22:25

čav pao, čo sa týka slzeniu tlmiča, skús utrieť klzák piestu a nastav rebound na max. potom stlač par krát tlmič a skontroluj či znova slzí, ak áno je poškodené vnútorne tesnenie (pravdepodobne) ak nie všetko je v poriadku, len mohol to byť nepatrní únik alebo časť mazania....

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up