GPS Bryton Oblečenie, doplnky, príslušenstvo

favorite0thumb_up0thumb_down
comment13.05.2017, 11:26

martinzz Oba su ANT+, takze jasne, ze to ide, vozim to tak uz od zaciatku roka bez problemov.

comment14.04.2017, 09:20

Bikejoring Vittoria galusky nie su vsetky len "sfukovacie", teda s latexovymi dusami, ich lacnejsie galusky (momentalne napriklad Rubino Pro tubular), maju butylove duse, takisto maju aj ich najrychlejsiu galusku (Corsa Speed) vo verzii pre triathlon, kde je butylova dusa. Inac...

comment20.01.2017, 15:45

stax s vlastnostami som stale spokojny, aj ked od zaciatku oktobra na nich skoro vobec nejazdim, dovtedy som najazdil asi 5500km (stale len ten jeden spominany defekt pri ~2000km). Veloflex Carbon samozrejme uz vykazuje znamky opotrebenia (dezen je uplne zjazdeny dohladka), kostru plasta ale stale...

strava.com Cyklotrasy, navigácia

favorite0thumb_up1thumb_down
comment17.10.2016, 13:50

kiri Vcera som sa pokusil rozbehat scrapper na linky a bohuzial je to problem - Strava na prvy request servuje len skeleton markupu (s prazdnymi sekciami ako photostream, map, atd.), samotne dotahovanie obsahu ma na starosti js aplikacia, ktora to robi cez asynchronne requesty. Potom som spravil...

strava.com Cyklotrasy, navigácia

favorite0thumb_up2thumb_down
comment16.10.2016, 00:17

kiri Skoro by som zabudol, pozeral som na to, ale problemom je, ze jednoduchy crawl cez cez html markup konkretneho vyjazdu na to nestaci - vtedy su cez img tagy nacitane len male thumbnails, az pri kliknuti na hocijaku z fotiek sa dynamicky nacitaju (javascript) plne verzie obrazkov. Cize ten...

comment07.10.2016, 19:59

To je pravda, ale aspon nezacinam cuvat uz na prvej naklonenej rovine za Edelstalom ako niekto

comment07.10.2016, 16:47

Ani skusat nemusis, stacit pozriet tabulky (stack/reach + seat-tube angle) a aspon co sa tyka posedu, hned budes mat jasno a mozes porovnat s niecim na com si jazdil. Co sa tyka jazdnych vlastnosti, tak nieco napovedia tabulky (trail vidlice, sklon hlavovky, dlzka sedlovych vzpier, BB drop), cely...

Čo vám priniesla poštárka? O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment28.09.2016, 15:14

pedal Krasa, nech robi EPS radost, nechystas sa predat povodne mechanicke paky + prehadzovace ?

Aké kolesá na cesťák? Cestné a gravel komponenty

favorite0thumb_up1thumb_down
comment26.09.2016, 18:46

Cista spekulacia - rafiky budu +- rovnake (profil, hlbka), ale S+ pouzivaju klasicku konstrukciu s tenkymi ocelovymi aero spicami, zatialco MCC su celokarbonove kolesa s laminovanymi karbonovymi spicami od rafiku az k naboju (nieco ako Lightweight kolesa). Karbonove spice su sice lahke a tuhe, ale...

Ženský cesťák do 800 € Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up7thumb_down
comment18.09.2016, 22:00

lakko Rozumies tomu co znamena stack/reach bicykloveho ramu ? Zenske ramy sa vyrabaju preto, lebo je to pre vyrobcov moznost ako diverzifikovat portfolio a ponuknut spolu s mierne pozmenenou geometriu (relativne kratsi reach k stack-u oproti ekvivalentnemu muzskemu modelu, vid specialized amira vs...

Ženský cesťák do 800 € Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18.09.2016, 20:05

Treba citat, poradil som zmerat zenusku, napisat sem miery a podla toho sa mozme pohnut dalej.

Ženský cesťák do 800 € Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18.09.2016, 09:10

Ach to su perly. Povedat, ze zena potrebuje zensky ram, je asi take ako povedat, ze kazdy amatersky cyklista potrebuje endurance ram. Mozno v polovici pripadov je to pravda, ale rozsah pomeru stack/reach je aj pri panskych modeloch velmi velky, niekomu vyhovuje drop 15cm, niekomu ziaden, niekto...

comment14.09.2016, 00:17

V tom pripade jednoznacne odporucam jazdit 25ky a fukat tak na 7/7,5bar (predok/zadok) - 25ky su fajn prave v tom, ze aj tazsi jazdec ich moze jazdit nie uplne nabombovane. Skus to a uvidis, ze jazda bude pohodlnejsia a rychlejsia

comment13.09.2016, 00:33

Ked ti nejde o pohodlie a 9bar je ok a tak vacsie plaste nemaju absolutne ziaden vyznam, zbytocne si len pridavas vahu a zhorsujes aerodynamiku Akurat prakticky na kazdom povrchu okrem naozaj mimoriadne hladkeho asfaltu/drahoveho ovalu je to prilis vysoky tlak a s lepsie zvolenym tlakom by si bol...

comment12.09.2016, 20:10

Akurat pozor na to, ze samozrejme 23ka sa na 17c na 25+ roztiahne, ale bude o to nizsia - ak chces siroke plaste kvoli tomu jedinemu na co su dobre (vozit ich pri nizsom tlaku ako uzke plaste a a tym padom si uzivat vacsie pohodle/lepsiu trakciu a CRR na hrubom povrchu), tak toto ti vobec...

comment11.09.2016, 23:47

majoballs Sirka plastov je velmi zavisla od rafiku na akom su obute. Nominalne sirky od vyrobcov su vacsinou stale udavane pre 13/15C uzke rafiky (vnutorny priemer), na 17/19C modernych sirokych rafikov budu tie plaste o dost sirsie, Continental je navyse znamy tym, ze ich plaste su vzdy realne...

comment10.09.2016, 22:32

martink Problem s latexovymi dusami je ten, ze su omnoho jemnejsie a poddajnejsie ako butylove, prejavuje sa to okrem ineho tak, ze je jednoduchsie mierne ich "pricvaknut" pri obuvani plastov, nemusis si to vobec vsimnut a dusa je na tom mieste zoslabena, pri velkom teplotnom zatazeni...

Cestak do 1700EUR Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up2thumb_down
comment09.09.2016, 19:53

"Stara ergonometria", WTF ?

comment08.09.2016, 23:54

Velmi zaujimavy clanok, az na ten strasny bullshit o tom ako maju latexove duse vacsie riziko prehriata a defektu a profici co ich jazdia "zrejme radi riskuju svoje zdravie", to si autor zrejme vycucal z prstu. Riziko defektu z prehriata je pri galuske kde je dusa izolovana plastom uplny...

Cesťák do 3000 € Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment06.09.2016, 23:35

Radenie palcom je super, nie ze "sa na to da zvyknut" . Asi by som si uz tazko zvykal na nieco ine (predtym som jazdil Shimano). Ten prevod co tam je 36/27 je na kopce uplne v pohode, skutocne netreba za kazdu cenu riesit extremny strecholez 34/29. Ak by aj, tak prevodniky nechaj a uplne...

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up