comment1. apríla 2020 o 16:39

Paráda, eaten som zvedavý či majú takú štatistiku aj v Nemecku

comment1. apríla 2020 o 12:34

Ja som sa pýtal a napisal mi že peniaze poslať späť nieje možnosť a rám sa vymieňa celý z dôvodu že vahadla nedržia na sklade. Čiže to znamená že ich vôbec náhradné nevyrábajú? No neviem...

comment1. apríla 2020 o 12:22

Ja tak isto mam im ho odoslať a výmena rámu ale nechapem načo, mali poslať iba vahadlo a prehodil by som si to doma... Zbytočne to komplikuju čuraci a to nehovorim keď mi zas príde so suchymi čapmi ako pri poslednom razy a zavzdusnenými brzdami, zbytočná robota naviac

comment31. marca 2020 o 20:19

Ja osobne mám 320km cca preto ma to naštvalo a tiez to mám jeden z prvých

comment31. marca 2020 o 20:00

Hej ja mám 2020 model

comment31. marca 2020 o 19:21

Ja som natom tak isto po pridaní tejto fotky, som si to bol prekontrolovať a tiež tam mám prasklinu, tak som im napísal či to niak technicky riešia a keď nie, že nemienim vymieňať vahadla po 300km a či není tým pádom možné vrátiť bicykel.

comment26. marca 2020 o 18:30

Slovenský šport, milión strán textu o stažnostiach na bajk fóre a pri otázke, či dal vedieť výrobcovi príde odpoveď: nedal Ach. Mňa zas zabávajú takí ako ty čo sa sťažujú že ľudia na diskusnom fóre diskutujú.

comment26. marca 2020 o 9:24

@Glace nedal. Už som im posielal raz bicykel späť za poškodený rám a doťahovať sa s nimi za takú vec na ktorú treba imbusaky, vazelinu a momentak je zbytočnost podľa mňa a to nehovorím o rozstelovanej prehadzovacke alebo zlej Olive na brzdovej páčke 10 minútové veci...

comment25. marca 2020 o 22:10

Ľuďom už nepreskakuje len reťaz.. jeden nemal vazelínu tak pome rozoberať. Haló tie bajky skladajú takí istí ľudia na linke ako v každej montážnej hale pre automotive na slovensku. A neuveríš ale rovnako je to aj pri iných veľkých značkách i keď prúserov už asi mali viac tak...

comment7. marca 2020 o 19:49

Dnes rozobratý Lux všetky čapy aj ložiská kompletne suché ani náznak vazeliny. Skontrolujte si to aj ostatní pre istotu.

favorite0thumb_up2thumb_down
comment1. marca 2020 o 20:30

Chlapi, ak by mal niekto záujem silno rozmýšľam nad predajom môjho Lux cf 7.0 2020 kvôli zdravotným problémom. Je vyskladaný na cca 10.9kg pri veľkosti L. Su tam karbónové rajdy, sedlo, sedlovka a druhý predstavec. Len tak okrajovo ak by sa niekto zaujmal.

comment17. februára 2020 o 17:14

Caute. Kedze sa ma uz viaceri pytali ako som spokojny s Luxom, tak len pre informaciu, prisiel mi s obitym ramom, na mieste kde v krabici nic nebolo, takze to tak uz bolo zabalene. Momentalne ho reklamujem. Bud mi schvalia vymenu ramu, co by ma este potesilo, alebo budem musiet cakat na dalsi kus...

comment20. januára 2020 o 5:02

Videl som to ale veľa ľudí naopak malo pozitívne skúsenosti na tom fóre. Ja len dúfam že mňa už budú problémy len obchádzať ale na druhú stranu keď tam písal že chodil do bike parkov na luxe a výrobca ho kategorizuje do 3 kategórii a niekto mu dáva bomby v parku asi to není...

comment19. januára 2020 o 21:01

Ahoj , ja som to bol teraz pozriet, na bicykli som nejazdil od kupy kvoli zdravotným problémom ale nechápem ako im može drať váhadlo do sedlovej trubky , medzera je tam cca 2.5mm na stranu a čapy chodia iba v jednom možnom pohybe. Podla mňa to mali od kúpy vadu pretože nieje dôvod...

comment9. januára 2020 o 10:11

Tak tak presne si vymenoval plusy, ja som bol síce iba asi na 15km kvôli zdravotným problémom, ale tiež som prekvapený to nové XT oproti "starému" čo mám na HT je pekný rozdiel a samozrejme tie dve fľaše veľmi zavážili keď cez leto idem aj na 4 hodinový výjazd a cestou...

comment8. januára 2020 o 20:31

Tak som rád že po tých útrapách čo sme mali máš už aj ty doma konečne funkčný bicykel.🙂

comment8. januára 2020 o 10:13

Viacej zamerané na XC https://www.cube.eu/sk/2020/bikes/mountainbike/fullsuspension/ams/cube-ams-100-c68-sl-29-teamline-2020/ Alebo univerzalnejsi aj s teleskopkou https://www.cube.eu/sk/2020/bikes/mountainbike/fullsuspension/ams/cube-ams-100-c68-tm-29-greynorange-2020/

comment7. januára 2020 o 21:17

Čo je ľahký podľa teba? 😄

comment5. januára 2020 o 23:02

Podľa mňa kto je na hrane napríklad medzi M - L to ťažko zistí len tým že si naň sadne, to chce aspoň 30 minút v teréne aby si prišiel nato a ideálne s obidvoma veľkosťami. Osobne keby si niekto prišiel vyskúšať môj Lux nemám s tým problém ale požičať ho niekomu cudziemu...

comment4. januára 2020 o 11:05

Skús si pozrieť geometriu terajšieho bicykla a porovnaj parametre. Ja som tam mal ľahké 186cm jasné Lko.