comment23. marca 2018 o 21:27

Skontroluj či je tesnenie v čiernom tele tlmiča v svojej drážke - mohlo sa stať, že je vyskočené a pri doťahovaní si ho strihol a poškodil - a tak bráni komore v plnom utiahnutí. Ak je v poriadku, tak potom len dotiahnuť väčšou silou.

comment14. marca 2018 o 22:41

Priemer klzného púzdra aj závit na matici by mal byť rovnaký - malo by to teda sedieť na všetky Reverb-y.

comment14. marca 2018 o 22:13

Áno matica je v samostatnom kite: lacnejší alebo drahší.

comment8. marca 2018 o 13:55

Príspevok k rozťahovaniu vidlice (tipujem že väčší) dáva aj podtlak v negatívnej komore - ten sa snaží roztiahnúť vidlicu aj po otvorení vzduchovej komory.

comment4. marca 2018 o 22:00

Pravdepodobne vytiekol olej z tlmenia do mazania - v tlmení je ho málo = nefunguje lock a v mazaní veľa = vidlica nejde stlačiť viac ako tie 2cm. Takže rozobrať, vymeniť tesnenia aj olej a všetko bude ok.

comment1. marca 2018 o 18:56

potrebujem len nejako jednoducho vysvetlit co treba riesit pri nejakom zakladnom servise, hlavne ci staci vybrat vonkajsie nohy a vycistit a premazat, alebo je potrebne riesit aj nejake tesnenia a tak podobne Treba hlavne vymeniť mazací olej = stiahnúť vonkajšie nohy z vnútorných,...

comment28. februára 2018 o 18:06

Pike si už presne nepamätám no DA sa robila určite ešte aj v 2009. Nie som si však istý, či sa medzi rokmi 2010-2012 vôbec robila, v podstate si konkurovala s RVL. Rok 2012 som však myslel ako posledný, kedy sa DA objavil v ponuke Rock Shox. No a DPA je vlastne vylepšená verzia...

comment28. februára 2018 o 7:21

precitaj si to poriadne, pike s dual air boli posledne asi v roku 2007 a podla fotky nevizera aby mal taku staru vidlu. Dual Air sa robil až do 2012.

comment22. februára 2018 o 21:26

Olej na pieste spoľahlivo vydržal jedine u Fox s negatívnou pružinou a tesnením na to stavaným. U ostatných vidlíc či RS alebo Suntour ten olej skôr či neskôr stečie dole (do mazania alebo negatívky) a v lepšom prípade sa len objem opäť zväčší, v horšom sa zaleje negatívka...

comment21. februára 2018 o 18:25

S olejom v negatívke je to ako píšeš (mireq1). Žiaľ pre toto nie je vhodné na mazanie vzduchovej komory používať olej - ideálna je teda jemná vazelína, ak olej, tak len veľmi tenký film.

comment8. februára 2018 o 20:27

Žiaľ Inline sa im veľmi nevydaril - našťastie sa mi nepodarilo zohnať kľúč na komoru, a tak som si zrejme ušetril veľa nervov s týmto tlmičom.

comment8. februára 2018 o 19:06

Aj to je možnosť, no ceny sú podľa mňa dosť prestrelené.

comment8. februára 2018 o 18:48

Ale ako placebo by to možno pomohlo ... pekné zelené. Viac by Ti podľa mňa pomohlo toto: 820-02-433-KIT Air Shaft Assy, 2018, 34, 130mm, FLOAT LC NA 2, 1.214 Bore https://www.foxracingshox.de/3418/2018-air-shaft-assy-34-130mm-float-lc-na-2-1.214-bore Žiaľ dno/ neg plate nie je zrejme...

comment8. februára 2018 o 18:07

Pri rovnakom tlaku nebudeš na začiatku zdvihu cítiť vôbec nič akurát bude vidlica chodiť menej do zdvihu. Teoreticky môžeš znížiť tlak a tak sa stane úvod zdvihu citlivejší a progresia vďaka tokenom zabezpečí aby si nedával doraz. Podľa toho čo pozerám máš 34 so 130mm...

comment22. januára 2018 o 18:07

Keď si lepšie preštuduješ jeho stranku prídeš na to, že nie je autorizovaný servis.

comment22. januára 2018 o 10:10

....No napr.Fox si na servis urobil monopol, oficiálny servis len u nich, resp.nimi akreditovanymi servis.centrami ( u nás Susp.clinic)... Jediný autorizovaný servis na Slovnesku pre Fox je Slovkolex. Zrepasovať tlmič síce nie je jadrová fyzika, no dokonale naplniť tlmenie olejom...

Vaše vysnívané bajky MTB bicykle

favorite0thumb_up10thumb_down
comment15. januára 2018 o 20:59

Neviem preco museli na RS1 dat kruhove spodne nohy. Preco nie ovalne. Alebo kez uz kruhove, mohli ju spravit ako Lefty, ktora sa netoci, kedze vnutornosti nie su kruhove. Oválne nohy a klzné púzdra zatiaľ nenavrhol nikto, dôvod je jednoduchý. Pri krútení a ohýbaní sa vidlice by vznikalo...

comment15. januára 2018 o 20:15

Ak má len dva mesiace spadajú do záruky aj samotné tesnenia - potom nie je o čom a treba im ho poslať. Je to najlacnejšia verzia. ma tu niekto Vorsprung Luftkappe ? Oplati sa to nahodit na RS Pike? Bude to obdoba DebonAir alebo Evol u vidlíc, takže to bude mať určite vplyv na...

comment7. januára 2018 o 19:08

Stuckdown - chyba tesnenia na hlavnom pieste - ako píšeš nemesis - vymeniť kit tesnení vo vzduchovej komore. Akurát pri rozoberaní tlmiča treba dávať pozor, komora zvykne vystreliť z tlmiča von (vybrať reducery a prestrčiť cez oko nejakú handru a pozor na ruky).

Vtipkár O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment30. decembra 2017 o 20:21

Možno je to iba "paralela" k súčasnej hybridnej vojne a "fake news". Čo má spoločné náboženstvo s hybridnou vojnou a fake news?

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up