Vtipkár O hocičom

favorite0thumb_up16thumb_down
comment30.12.2017, 16:16

To je taká cenná múdrosť/paralela, ako keby sa homeopat vyjadroval k zdravotníctvu. Iba žeby to bol nevydarený pokus o vtip.

comment17.12.2017, 11:51

Rozdiel bude okrem volume spacra ("token") aj v kompresií (LCL vs. LCM) rebounde (LRL je o niečo rýchlejší ako LRL01) a tuhosti lock módu (CMF vs CML). Možnosti jednotlivých tune pre 2018 Float DPS. Kompresia: DCXL Digressive Compression X-Light DCL Digressive Compression...

comment08.12.2017, 21:15

LV komora takmer úplne nahradila SV a XV komory v roku 2013 - jej význam bol zjednotiť komory a spraviť ju čo najľahšiu. Takto sa vhodným počtom vložiek dá dosiahnuť pri LV chod podobný SV a s minimom vložiek chod podobný XV. Takže žiaden zásadný vplyv na chod tlmiča tá komora...

comment06.12.2017, 21:14

Malo by to sedieť, RS nezvykne používať veľa rôznych dĺžok piestnic v tlmení.

comment06.12.2017, 20:47

Ak nemáš problém s nastavením odskoku, tak by to malo byť ok.

comment06.12.2017, 20:36

Áno, potom by mal byť priebeh vzduchovej komory identický.

comment06.12.2017, 20:23

:) keď výrobca PTFE puzdier píše o mazaní plastov, pravdepodobne myslí mazanie PTFE povrchov puzdier a nie panvice v tomto prípade PTFE je plast Tefal, popredný výrobca panvíc, v návode na použitie píše, že po použití vysokej teploty, umytí panvice v umývačke riadu alebo po...

comment05.12.2017, 23:11

Lubricants based on esters or polyglycols are generally not compatible with plastics, although there are exceptions depending on the type of plastic. V tomto úryvku sa o PTFE nič nepíše ale používa skupinový názov "plasty". Ale keby sme sa tvárili, že tam spadá aj PTFE...

comment05.12.2017, 22:22

Tiež som už videl "zopár" vidlíc, tlmičov a sedloviek v zlom stave, no vždy to bolo zanedbaním údržby a nie použitím nevhodného maziva. Článok som si prečítal ale nenašiel som žiadne zásadne info, skôr len všeobecný článok o tom čo je +- jasné. Neber to ako...

comment05.12.2017, 20:55

juras: bežná tvrdosť NBR je 70-80-90 ShA - ale aj tak to nie je podstatné, podľa všetkého teda NBR s ničím z olejov/vazelín mať problém nebude. Najchulostivejsie na chemicku koroziu su PTFE- teflonove povrchy klznych puzdier, preto "obycajne" mazivo nie je vhodne a odporuca...

comment05.12.2017, 19:02

Mňa by zas zaujímala jedna vec: Ako je to s vhodnosťou použitia rôznych olejov a vazelín? Prečo nie napr. vazelína na báze lítia alebo vápnika? / Samozrejme lítiová vazelína mi nepríde vôbec vhodná a do vidlice by som ju nepoužil. / Snažím sa dopátrať kde je pravda ale...

comment04.12.2017, 21:30

Je to jednoduché, pozitívna komora: - pri stláčaní vidlice sa zmenšuje a tak v nej rastie tlak - nahrádza pružinu a od veľkosti tlaku závisí jej tuhosť - to je asi každému jasné negatívna komora: - dnes už v 95% prípadov tlakovaná cez + komoru pomocou prepojenia pri plnom...

Rock Shox Pike problemy Servis, opravy

favorite0thumb_up0thumb_down
comment27.11.2017, 18:07

..... Aby sa aj RC dala uzamykat, buchli tam 6 super tvrdych podloziek Inak RCT3 je riesena inak a nemala by trpiet takym tvrdym charakterom. U RC je to samozrejme inak a tam je laditelnosť samozrejme obmedzená ...a ako píšeš, je to daň za tuhú vidlicu pri uzamknutí. HSC je riešená bez...

Rock Shox Pike problemy Servis, opravy

favorite0thumb_up0thumb_down
comment27.11.2017, 17:52

Kidak HSC sa da ladit interne. Nasiel som na nete ze na kompresnom pieste je takato konfiguracia: ..... Ladiť HSC kompresiu planžetami má v tomto prípade len malý vplyv na jej celkovú funkciu, nakoľko nejde len o samotné "shims" ale dôležitá pri HSC je pružina, ktorá robí...

comment24.11.2017, 12:58

zelenaliska: netuším, túto kombináciu som neskúšal. Btw. ja olej a vazelínu spolu nemiešam, len tam pri skladaní dám jedno aj druhé. lto: pre RS robí oleje Maxima, nebude to niečo od nich?

comment24.11.2017, 11:19

Ak by guferá neboli namazané vazelínou, chodili by hladko a rozdiel by určite nebol dramatický. Vyrovnávacia drážka u SoloAir je myslím až od 2013 (možno niektoré modely 2012), dovtedy boli SA vyrovnávané cez vôlu pod piestom komory. Aj pri tomto staršom riešení sa však olej...

comment29.10.2017, 15:54

Skúsim pomôcť s tým problémom ohľadom tlaku v Debonair/Evol/Corset komorách. Už som to tu uvádzal viac krát, no aspoň sa dobre využije môj "zabitý" čas pri modelovaní si priebehu tlmiča v matematickom softvéri. Mojim cieľom bolo vymyslieť nejakú ľahkú úpravu...

comment16.10.2017, 13:52

Dôležité je, či pozoruješ aj nejaké zmeny na správaní tlmenia/tlmiča. Ak je všetko ok, pozoruj, či bude slzenie pokračovať ďalej. Ak je poškodené, bude sa únik oleja opakovať. ..... Keď som robil svoju Specialized Command Post prvý krát, tak som zistil, že v nej dokopy nič...

comment29.08.2017, 17:38

Stuckdown - bude nutné vymeniť tesnenia vo vzduchovej komore - poškodené je hlavné v + komore. Pri rozoberaní však pozor, tlmič komoru po odskrutkovaní vystrelí z tlmiča von. Ak máš Debonair, tak najpv zhoď tú komoru (za sprievodu rýchleho sfúknutia tlmiča) a potom komora...

comment29.07.2017, 22:48

Bez kľúča na vytiahnutie patróny si žiaľ veľmi nepomôžeš. https://www.cyclinic.com.au/wp-content/uploads/2014/04/KH103.jpg

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up