comment27.03.2019, 11:18

Nahodím novú retaz a uvidíme či to bol nepodarok, alebo mám dynamit v nohách (to nepredpokladám) .... Kajto - tak to je paráda, očakával som podobný výsledok. PS 132,2 je nová reťaz!!! máš dobrú mierku? Mámj 49r, 72kg a Dubničák som riešil naposledy pred 10 rokmi a aj to len...

comment27.03.2019, 10:36

Obávam sa že je to 12s .Je rovnaká ako nová zakúpena na mtbiker (skrytá reklama ) áno, na 9kole som menil častejšie reťaze aby som nemusel meniť všetko ostatné. Fungoval som v režime 4 reťazí ktoré sa obmieňali ked zapadli na 3 zubok mierky, ked som vystriedal všetky začalo...

comment27.03.2019, 09:44

Všetko komplet ako to Canyon vymyslel. Prvých 500km osadené: Kazeta SRAM SRAM GX EAGLE EAGLE, 12S Kluky TRUVATIV DESCENDANT EAGLE DUB CARBON, 12S Reťaz SRAM GX EAGLE Bude postačovať na spravenie záveru?

comment27.03.2019, 09:36

Ahoj Katko Ved hovorím že nepríjemné prekvapenie kazeta je taktiež GX

comment27.03.2019, 09:30

Meranie mierkou (poctivá jednostranná nerezová) prepadlo na tretí zub aj digitálnou šublerou. Tiež som tomu neveril. Presný údaj je 132,62mm. Preradujem mimo záber (odlahčujem), odkedy jazdím (15r) som len raz utrhol retaz (vyčerpanie, zufalosť pri orientáku) áno mám rád kopce ale...

comment27.03.2019, 09:22

Ahojte Nie so si vedomí že mám dynamit v nohách (72kg už len rekreačne občas na bajku), ale po 500km som meral GX reťaz 1x12 a má 132,6 mm čo je hrane použiteľnosti resp. tesne za. (prvá reťaz na novom bajku) Viacerí spomínate že vám vydrží viac ako Shimano (to mi spravidla...

Suntour Epicon MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment29.03.2013, 18:54

Otvor služi na odvetrávanie negatívnej časti vzduchovej patrony. Olej sa tam mohol dostať ked sa po dlhšom čase namazal piestik, natlakoval a časť oleja prešla dole. Druhá varianta, pravdepodobnejšia, že si mal v nohách viacej oleja a na chvílu si bike otočil a zapumpoval vidlou....

Formula K24 a kompatibilita MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment23.10.2011, 19:21

Ahojte potrebujem trochu obmeniť komponenty na mojom tátošovi .... momentálna konfigurácia: Formula ORO K24 vrátane originálnych kotúčov a sintrované doštičky (výrobcu neviem) moja úvaha: na pôvodné brzdy K24 použiť kotúče 180mm od Shimano XT IceTech -RT86...

Raidon vs Epicon MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment26.06.2011, 12:50

Dakujem za upozornenie .... S Milanom som v osobnom kontakte a spolupracujeme už niekolko rokov ... Nie jedna jeho vidla išla cezo mňa .... Na správne nastavenie je toho dôležitého podstatne viac .... Ak si dáte tú námahu s hladaním, tak som tu dávno, pradávno bojoval za...

Raidon vs Epicon MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment26.06.2011, 11:50

Pre ostatných .... skúste neriešiť tlaky ako také, ale zamerajte sa na zanorenie vidly SAG. pri rôznych uhloch hlavového zloženie, dlžky posedu, rázvor kolies .... budú vychádzať pri rovnakom jazdcovi rôzne tlaky, takže nastavovanie tlaku len podla váhy jazdca je nevyužitý...

Raidon vs Epicon MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment26.06.2011, 11:37

Odporúčaný od Milana - 70 PSI, no fúkam 80 alebo ku 90. Moje parametre poznáš, ak si spomenieš. EDIT: Som malý Satanáš - 66. ty si barbar divím sa že tam nedáš okrúhlych 100 pri tvojom dupaní by si si to aj tak nevšimol.

Charakteristika vidiel MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment04.02.2011, 16:01

SAG by olejom mohol byť ovplyvnený len za predpokladu, že by bola vidla extremne tesná a vôle malé. V praxi nerealizovatelné .... ale dá sa to spozorovať, ked sú guferá príliš pevné a pri stláčaní dochádza k pridrhávaniu. V tom prípade aj výrazný posun ťažiska pri meraní...

comment11.01.2011, 14:11

Teoreticky by to malo byť možné, ale zatial som to nemal ako vyskúšať.

Charakteristika vidiel MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18.10.2010, 15:36

počúvajte ..... čo sa tu jebabrete s pitchovinami? zoberte babovečky a šup na pieskovisko ale nooooo handrkujte sa o rozumnejšich veciach a nie o slovíčkach. Každý ma svoje preferencie a ked mu "to jeho" vyhovuje, tak nevidím najmenší dôvod sa handrkovať.

Charakteristika vidiel MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18.10.2010, 14:30

musím sa ho zastať. On patrí do skupiny úchylných ludí, ktorí maju z rozoberania a upravovania pôžitok. Pre túto skupinu je priorita minimálny odtrh a ideálny chod, samozrejme pri zachovaní plnej funkčnosti. Z tohto dôvodu pri omakaní gufera môže pustiť túto informáciu. V...

Charakteristika vidiel MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18.10.2010, 13:43

možno hovorím len za seba, ale ja napriek blatu ako Sulov, Dubnica nemám problém s originálnymi guferami, pri klasickej údržbe. Možno je to moja výhoda, ked zítim že nieje niečo v poriadku tak rozhodím vidlu a pozriem sa, kde je problém. Na mojej som zatial nezaznamenal viac bordelu...

Charakteristika vidiel MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18.10.2010, 09:39

podstata (alebo prostata) mi unikla po výjazde urobiť očistu za čerstva. neutierať na sucho. Silikon vyťiahne čiastočne bordel aj spod gufera

Charakteristika vidiel MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18.10.2010, 08:55

katko .... zastreliť originál FOX sú v celku dobré, len vyžadujú viac pozornosti. po výjazde, nastriekať silikonom, prepružiť a utrieť ... občas moc komplikované

Charakteristika vidiel MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18.10.2010, 08:20

ešte som nemal Talasa a už som o nich uvažoval na výmenu pretože sa mi páčilo prevedenie a predpokladal som lepší chod ... a boli nádherné (rok 2007). Už vtedy som bol upozornený ( vdaka Milan S.) že to nieje tuningový diel, ktorý zlepšuje chod práve naopak je tesnejší tým...

comment17.09.2010, 10:43

.Každý priemerne zručný technický tip si vie sám spraviť takýto tuning, kt. nie je náročný. Treba len odstrániť pôvodné mazivo teda rozobrať vidlicu, povoliť na spodu každej nohy dané šróby, klepnúť ponich a stiahnuť vonkajšie nohy, vyčistiť z vnútra, potom nasadiť nohy...

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up