strikedevil

comment31.03.2013, 13:17

To je len svetlom pri fotení.

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment31.03.2013, 11:20

Neviem niekde som čítal , že ak máš karbónový stĺpik vidlice tak pod predstavec môžeš dať max 3cm podložky.

comment31.03.2013, 11:06

Môj starí priateľ. Krátko po kúpe a konečna verzia.

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment06.02.2013, 00:19

V každom prípade kompakt nikdy neponúkne toľko čo trojrevodík.

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment05.02.2013, 22:05

Ten trojprevodník ne je až tak zlý už len predstava že v zadu môžem mat 11-21 je dosť lákavá. Niekedy je proste ťažká voľba, buď chýba prevod na rovine a dole kopcom (kompakt) v kopci (klasika), alebo viac radiť z prešmykom (trojprevodník).

comment02.01.2013, 00:44

inak to je riadena haluska s tou tiagrou a rozladovanim , stryko ju mal celkom dlho a v pohode teraz ju ma kamosov foter a v pohode ale to su ludia co aj keby sa daco pokazilo su to schopny okamzite opravit bez dlhych reci, proste su zvyknuti , inak ak sa nieco jemne rozladi sak na bowdene je take...

comment04.12.2012, 08:57

Netvrdím že potrebuje!

comment04.12.2012, 00:11

Ak chce skúsiť závod, tak hej.

comment03.12.2012, 22:51

Asi treba, aby ta niekto odporučil do nejakého klubu. Skús utorkový tréningový simulovaný pretek (http://www.facebook.com/groups/164061920382848/) , tam si skúsiš závodné tempo v skupine.

WorldTour, MS, ME atď. Cestné preteky, cyklokros

favorite0thumb_up0thumb_down
comment15.05.2012, 01:22

Super

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment14.05.2012, 21:26

V podstate idealny "cestak" na tie nase cesty. Vďaka Bohu mám na skok Rakúsko.

Aké sedlo na cesťák? Cestné a gravel komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment06.05.2012, 23:14

A bude Kurvevský drahá.

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment23.04.2012, 13:44

comment21.04.2012, 21:07

Baba je pekná, až na tých šialencov na motorkách čo sa tam zvyknú preháňať.

Aké sedlo na cesťák? Cestné a gravel komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment19.04.2012, 00:25

Len treba brat do úvahy že triatlonisti nemajú žiadnu vložku.

prezuvanie Cestné a gravel komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment11.04.2012, 17:14

Tieto plaste zvládnu aj 10 000 km majú aj ukazateľ opotrebenia http://www.competitivecyclist.com/images/reviews/112007/conti2.jpg a výbornú odolnosť proti defektom. Jedina nevýhoda je, že prví raz sa trochu horšie...

prezuvanie Cestné a gravel komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment10.04.2012, 22:27

Drôt je fakt pôrod.

prezuvanie Cestné a gravel komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment10.04.2012, 22:06

Sa pozeraj... http://www.youtube.com/watch?v=i5K-DXt9djA http://www.youtube.com/watch?v=N87fIxVZ_jE&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=9N3C-DnExao&feature=related

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment03.04.2012, 23:23

Nové sedlo, tachometer, kratší predstavec a prechod na bielu omotávku.

Novy cestny bike Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment03.04.2012, 03:18

Podstatný rozdiel je v prevodoch 18vs16.

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up