Les

Nadpis článku toho veľa nenapovie. Nájdete tu 18 fotografií, ktoré určite neuvidíte na futbale, v posilňovni, doma na trenažéri a s veľkou pravdepodobnosťou ani na cestnom biku. Táto séria fotiek je o tom, prečo mám rád horskú cyklistiku. Pretože toto inde, ako v hore, neuvidíte!

icture("Les_01_Najskor_treba_zabezpecit_techniku.jpg")" title="Veľkosť: 250 kB"> Najskor treba zabezpecit techniku
Klikni pre väčší obrázok...
Najskor treba zabezpecit techniku ...
icture("Les_02_Posledny_pohlad_na_mesto.jpg")" title="Veľkosť: 166 kB"> Posledny pohlad na mesto
... Posledny pohlad na mesto ...
icture("Les_03_Polia_a_luky.jpg")" title="Veľkosť: 278 kB"> Polia a luky
... tej vysokej ...
icture("Les_08_i_tej_nizkej.jpg")" title="Veľkosť: 158 kB"> i tej nizkej
... i tej nizkej ...
icture("Les_09_Docerpanie_zasob.jpg")" title="Veľkosť: 472 kB"> Docerpanie zasob
... Docerpanie zasob ...
icture("Les_10_Vybrat_ten_spravny_smer.jpg")" title="Veľkosť: 356 kB"> Vybrat ten spravny smer
... Vybrat ten spravny smer ...
icture("Les_11_Nevyrusovat_zver.jpg")" title="Veľkosť: 379 kB"> Nevyrusovat zver
... Nevyrusovat zver ...
icture("Les_12_Sem_-_tam_nafotit_predatora.jpg")" title="Veľkosť: 468 kB"> Sem - tam nafotit predatora
... Sem - tam nafotit predatora ...
icture("Les_13_Pohladom_na_oblohu.jpg")" title="Veľkosť: 169 kB"> Pohladom na oblohu
Klikni pre väčší obrázok...
... Pohladom na oblohu ...
icture("Les_14_zapadajuce_slnko.jpg")" title="Veľkosť: 120 kB"> zapadajuce slnko
... zapadajuce slnko ...
icture("Les_15_eroziu_pody_zarucene_sposobenu_bikermi.jpg")" title="Veľkosť: 469 kB"> eroziu pody zarucene sposobenu bikermi
Klikni pre väčší obrázok...
... eroziu pody zarucene sposobenu bikermi ...
icture("Les_16_prerezanu_bezdusovku.jpg")" title="Veľkosť: 151 kB"> prerezanu bezdusovku
... prerezanu bezdusovku ...
icture("Les_17_s_dierou_pre_montpaku.jpg")" title="Veľkosť: 162 kB"> s dierou pre montpaku
Klikni pre väčší obrázok...
... s dierou pre montpaku ...
icture("Les_18_preorientovat_sa_na_kolajnice.jpg")" title="Veľkosť: 226 kB"> preorientovat sa na kolajnice
... preorientovat sa na kolajnice ...

Vysvetlenie niektorých fotiek:

1. Takto som fotil. Statív na rajdoch/predstavci. Rýchle a efektívne riešenie...
2. Mesto Piešťany z Ahoja
3-6. Jeseň na Ahoji a Zlatom vrchu
9. Zaujímavé prírodné jazierko
12. Toto vzniklo po snahe odfotiť kamaráta v šmyku. Keď zbadal fotku, vyhlásil, že som práve nafotil predátora z Považského Inovca
15. Tieto 70 cm ryhy sme spôsobili s kamarátom pri šlapaní na vrch. Aspoň tak si to prezentujú určití ľudia
16-18. Stane sa aj nepríjemnosť. Na hrebeňovke som rozrezal bezdušovku za 2.000 Sk na odrezku zo stromu. V strede turistickej cesty na zemi ležal odrezok ostrý ako britva-seriózne. Neviete niekto, čo s tou gumou robiť?

Záver

Táto fotoséria nebola ukážkou fotografického umenia (ktoré ja osobne ovládam minimálne), ani tých najlepších scenérii a obrázkov, ktoré sa v prírode vyskytnú. Príroda ponúka nekonečnú inšpiráciu. Tieto fotky boli o tom, čo môžete vidieť zakaždým, keď sa vydáte na bike. Veci, ktoré v meste neuvidíte. Vzduch, ktorý v meste nepocítite. Keď sa pri bikovaní nebudete hecovať k vrcholným výkonom, garantujem vám, že domov sa vrátite oddýchnutí a s dobrým pocitom. Asi takým, s akým som prišiel ja, a kvôli ktorému tieto fotky zverejňujem.

PS: môžete mi napísať, čo si myslíte o týchto fotkách, či sa vám páčia alebo nie...