Články v kategórii 'Les' (17 článkov)

Tip na výlet: Divinský DRTič - či výlet alebo súťaž, je len na tebe

01.05.2020 4 144 8 41

Žilina a okolie je pre bikerov veľmi vďačná lokalita. Máme tu krásne terény na jazdenie. Spomeniem napríklad Súľovské skaly, hrebeňovku Javorníkov alebo nespočetne veľa fatranských trailov.
Reportáž: Free Trenčín 2019 – príjemný záver sezóny

26.11.2019 5 070 4 26

Blížiaca sa zima je znamením konca sezóny pre väčšinu bikerov, a tak tieto menej lákavé termíny otvárajú možnosti pre lokálne, priam až rodinné akcie. Jedna taká sa už po štvrtýkrát konala priamo za humnami, v trenčianskom lesoparku Brezina.
Novinky Mondraker pre sezónu 2020 – les je ich domovom

09.11.2019 7 851 5 19

V kolekcii 2020 nachádzame „zo všetkého niečo“. Inými slovami, je tu zástupca hardtailových chrtov, špeciály na enduro, trail a cross-country či elektro horské bicykle.
Nebuď ako... časť 3. UHNI!

02.06.2019 1 445 1 4

Prax ukázala, že len skutoční borci dokážu ebikom konkurovať v stúpaniach. My ostatní, klasickí a rekreační cyklisti musíme priznať porážku, často celkom potupujúcu naozaj takmer od kdekoho, kto vyskočí na bicykel s motorčekom.
Video: Ako sa správať pri jazdení v horách

06.11.2018 5 003 27 76

Bicykel prírodu rozhodne neničí a je len na nás, aby sme šírili dobré meno cyklistov v lese a v horách.
Test: Kombo predstavca a riadítok PRO FRS – keď sa s tým nechcete maznať

19.07.2018 4 893 10 14

Ak niečo funguje, nie je dôvod to meniť a dvojnásobne to pre mňa platí na bicykli. Jazdím od druhej polovice 90-tych rokov a odvtedy sa toho veru veľa zmenilo. Poďte sa so mnou pozrieť, kam sa tento pokrok posunul.
Príbeh bikrosky – čo sme stihli v roku 2017?

13.03.2018 4 000 8 19

Koniec roka 2016 sprevádzala priam euforická udalosť. Mestské zastupiteľstvo Bratislavy schválilo nájomnú zmluvu pre OZ Pedál na pozemky, na ktorých leží stará Petržalská bikroska.
Video: My sme les. Pridaj sa aj ty.

15.11.2017 11 135 41 123

Sme ľudia, ktorým záleží na tom, aby sa zastavila devastácia národných parkov a vzácnych lesov na Slovensku. Sme zhrození z ťažby dreva, ktorá v nich prebieha...
Vo Whistleri to ide aj bez pruženia a na cyklokroske

14.08.2016 8 936 3 25

Podarené video, ktoré ukazuje, že ak chceme byť v bikepaku cool, jednou z možností je jazdiť na cyklokroske a v elasťákoch. A tiež, že kto pri tom nepadá, jazdí pod svoje možnosti. Ak to máme v ruke, netreba sa báť ani trochu väčších skokov, no pri dopade treba myslieť na fakt, že nie je priestor na chyby. Každopádne, pre Francúza žiadny problém, kedže si pekne strihol populárnu trať v kanadskom Whistleri. Byť cool nie je totiž len tak.
Opäť jedno výborné

Opäť jedno výborné "tiché" video

11.08.2016 9 527 1 32

Hluku je všade navôkol dostatok a preto poteší opäť jedno video, kde nehrá v pozadí žiadna "hustá" hudba na plné pecky. Vlastne, tam nehrá vôbec nič a preto si môžete naplno vychutnať atmosféru lesa, rezanie zákrut, prejazdy koreňov a dopady skokov. No a samozrejme netreba zabúdať na ten úplne najkrajší zvuk - slastný bzukot, ktorý vydáva voľnobeh.
Slovinsko - Stratené traily hlboko v lesoch

19.06.2015 3 419 12

Slovensko a Slovinsko má nielen podobné názvy a vlajku, ale aj veľmi podobnú prírodu. Vydarený klip z produkcie Ride Slovenia zachytáva krásu slovinskej prírody, ktorá priam nabáda na riadny výjazd po lesných cestičkách.
Malé Karpaty - Parádne cestičky v okolí Dobrej Vody

26.04.2015 9 536 13 42

Sobotné ideálne počasie priam kričalo, aby som vybehol na bike. Za cieľ som si vybral časť Malých Karpát v trojuholníku Pustá Ves, Brezová pod Bradlom, Dobrá Voda a vlastne aj Dolný Lopašov, nakoľko bolo ešte dosť síl a tak sa trasa (našťastie) trošku predĺžila.

1. Hardtail namiesto fulla? – aj taká je možnosť (9 513)
  2. Unboxing: Ghost Nirvana Tour Base – za tisícku aj s tretrami (8 063)
  3. Okolo okresu - 180 km a 4 200 m v jesenných podmienkach hôr (7 840)
  4. Najkrajšie stúpania – Tichá a Kôprová dolina (7 662)
  5. Čaro cestnej cyklistiky - chytilo to aj mňa (7 290)
  6. Martin Haring – na výjazde so 14-násobným majstrom SR (6 974)
  7. Oblečenie a doplnky od Force – užite si aj mimosezónne jazdenie (6 705)
  8. Čas zaradiť vyššiu rýchlosť - v hľadáčiku jazdec (6 236)
  9. Test: Rock Machine Blizz TRL 70-29 2021 – hardtail, ktorý zvládne aj hrubšie zaobchádzanie (6 212)
  10. Tip na výlet: Na cestách v okolí Trenčína - tréning v kopcoch (6 117)