Najnovšie články z kategórie Les

Opäť jedno výborné "tiché" video

Hluku je všade navôkol dostatok a preto poteší opäť jedno video, kde nehrá v pozadí žiadna "hustá" hudba na plné pecky. Vlastne, tam nehrá vôbec nič a preto si môžete naplno vychutnať atmosféru lesa, rezanie zákrut, prejazdy koreňov a dopady skokov. No a samozrejme netreba zabúdať na ten úplne najkrajší zvuk - slastný bzukot, ktorý vydáva voľnobeh.
Slovinsko - Stratené traily hlboko v lesoch

Slovensko a Slovinsko má nielen podobné názvy a vlajku, ale aj veľmi podobnú prírodu. Vydarený klip z produkcie Ride Slovenia zachytáva krásu slovinskej prírody, ktorá priam nabáda na riadny výjazd po lesných cestičkách.
Malé Karpaty - Parádne cestičky v okolí Dobrej Vody

Sobotné ideálne počasie priam kričalo, aby som vybehol na bike. Za cieľ som si vybral časť Malých Karpát v trojuholníku Pustá Ves, Brezová pod Bradlom, Dobrá Voda a vlastne aj Dolný Lopašov, nakoľko bolo ešte dosť síl a tak sa trasa (našťastie) trošku predĺžila.
Ako skákať vysoko a ďaleko v zjazde

Jonathan Allyn v klipe Welcome to the Darkside ukazuje, že pokiaľ to naozaj viete, je skákanie v zjazde úplne v pohode. Na začiatku síce spadne, ale potom už predvádza jednu parádičku za druhou.
Cyklopozitívnych 24 hodín len pre ortodoxných bikerov

Keď som ľuďom v mojom okolí vravel, že idem na cyklopozitívnu 24 hodinovku, všetci nechápavo krútili hlavami. „Si normálny?“ pýtali sa ma. Som a plne si uvedomujem do čoho idem, vedel som, že to nebude med lízať. A tak si mnoho bikerov počas víkendu 9.-10.7.2011 v Rajeckej Lesnej otestovalo svoju psychickú a fyzickú výdrž, či už v družstve alebo ako jednotlivci.
Cyklopozitívnych 24 hodín

Dva týždne po Valašskej 24ke sa v Ski centre v Rajeckej Lesnej uskutočnilo posledné podujatie Československého seriálu 24 hodín MTB pod názvom Cyklopozitívnych 24 hodín. Terryho mamutia kosť opäť raz zaúradovala a celý víkend sa na súťažiacich usmievalo horúce letné slnko. Práve horúčava v kombinácii s veľmi náročnou traťou boli zárukou extrémne náročného preteku a to hlavne pre sólistov.
DEMA CYKLOSUMMIT 2006

CYKLOPOZITÍV KLUB ŽILINA, n.o.
vás pozýva na prvý ročník amatérskych MTB pretekov. Pôjde o XC preteky na 11 km okruhu, so zaujímavými cenami a darčekmi pre každého účastníka. Tu sú propozície a plagát
Les

Nadpis článku toho veľa nenapovie. Nájdete tu 18 fotografií, ktoré určite neuvidíte na futbale, v posilňovni, doma na trenažéri a s veľkou pravdepodobnosťou ani na cestnom biku. Táto séria fotiek je o tom, prečo mám rád horskú cyklistiku. Pretože toto inde, ako v hore, neuvidíte!