RIDE predstavuje e-biky KTM 2016

RIDE predstavuje e-biky KTM 2016

-1133 komentárov

PR článok 20.10.2015 14 fotografií   Horska Cyklistika Ride Novinky Elektrobicykle

KTM je svetová špička v športových elektrobikoch a svoju ponuku na sezónu 2016 posúva opäť ďalej. Či sa jedná o extrémnu jazdu v ťažkom teréne, celodenné výlety v horách alebo relax po práci po asfalte, z desiatok modelov si každý nájde vhodný stroj.

 

Top novinky z aktuálneho roku zaznamenali úspech, preto ich výroba pokračuje, resp. sa rozširuje počet modelov:

  • Detský e-bike – Macina Mini Me
  • Horský Fatbike – Macina Freeze
  • Znovuzrodený enduro e-bike – Macina Egnition
  • XC full – Macina Lycan



Najúspešnejší stroj KTM Macina Lycan bude mať 4 modely v cenách od 3 399 do 4 899 eur.




http://ride.sk/eshop/cross-country-marathon-elektrobicykle/ktm-macina-lycan-27-5-10-cx4-2016/

Vzniká nový trend – Trail bike s kolesami 27,5+ (3“ široké pneumatiky) – KTM na tento trend odpovedá 2 modelmi Macina Kapoho. Cieľom je lepšia priľnavosť pneumatík v náročnom teréne, zvýšenie komfortu a bezpečnosti.


http://ride.sk/eshop/elektrobicykle/ktm-macina-kapoho-27-5-11-cx5-2016/

Doteraz jediný model s nosnosťou 150kg bol mestský eShopper. Novinkou v horských e-bikoch je stroj pre „veľkých“ – KTM Macina Mighty. Jeho parametre sú: nosnosť až do 150 kg a veľkosť rámu až do 57 cm (23“).



Horské hardtaily sa budú vyrábať v 5 rôznych variantách a všetky vo veľkostiach kolies 27,5" aj 29". Ceny modelov sú od 2 199 až do 4 199 eur.







Taktiež ponuka crossových modelov ostáva v rovnakom rozsahu. Všetky modely sa vyrábajú v pánskej aj dámskej verzii. Výbava “Sport” je verzia s blatníkmi a osvetlením, prípadne nosičom.


http://ride.sk/eshop/crossove-elektrobicykle/ktm-macina-cross-10-cx4-2016/



Všetky modely si môžete pozrieť na stránke http://ride.sk/.
Väčšinu nových modelov máme už skladom v showroome a ďalšie priebežne prichádzajú. Budeme radi, ak sa na ne prídete pozrieť.
V prípade, že si chcete svoje KTM rezervovať, napíšte nám.



Pomôcka pre jednoduchú orientáciu v modelovej rade


Preklikajte náš eshop a zorientujte sa v kategóriách. Pri jednotlivých modeloch označenie znamená:
  • Macina Lycan / eGnition / Force / Action / Race / Kapoho, … – názov modelu
  • 26 / 27,5 / 27,5+ / 29 – veľkosť kolies
  • 9 / 10 / 11 / X1 – počet prevodov (X1 je 11-rýchlostný systém od firmy Sram)
  • CX / P / A – typ motora (CX, Performance, Active)
  • 4 / 5 – kapacita batérie (400 / 500 Wh)
  • + – označuje displej Bosch Nyon


Pri jednotlivých modeloch sú uvedené vyrábané veľkosti (je to veľkosť sedlovej trubky v cm). Väčšina modelov sa vyrába od veľkosti 38 cm (15") až po 53 cm (21"), čo je vhodné pre ľudí s výškou cca 150 – 200 cm. Jedine model Macina Mighty sa robí až po veľkosť 57 cm. Ak si nie ste istí vhodnou veľkosťou pre vás, nahláste sa na náš bike fitting a my vám pomôžeme vybrať správnu veľkosť.



Čo sa týka motorového vybavenia, väčšina strojov má pohon Bosch CX, čo je vylepšený Performance motor s krútiacim momentom 75 Nm. Batérie sú buď 400 Wh alebo novinka na rok 2016 – 500 Wh. Čo sa týka ovládania, displaye sú buď klasické Intuvia (podobné funkcie ako bežný cyklopočítač) alebo Nyon (All-In-One display s integrovanou navigáciu, fitness funkciami, atď.).

Najväčsí predajca športových e-bikov na Slovensku



 

Fotogaléria k článku

 

Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v novej sekcii Elektrobicykle v skratke.

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Komentáre

Nazgul 21.10.2015 (12:56)

4


Ako sledujem, tak pár jedincov ide diktovať prevádzkovateľom fóra, čo a ako majú robiť Dokonca sa tu spomínajú aj nejaké traffic ukazovatele a podobné odborné výrazy... Premýšľam teda, prečo títo odborníci na mediálny trh nezaložili toto, prípadne podobné fórum dávno sami? Buďme všetci radi, že takéto fórum je, a pokojne píšte nielen o e-bikoch, ale aj o perpetuum mobile, veď komu sa nepáči, má jednoduché riešenie - nečítať...

 
branopetro 21.10.2015 (10:03)

2


Nie som fanusik e bike - ale mozno raz, v istom veku, v tuzbe ist tam kam som sa dostal za mlada, to bude mat opodstatnenie. Aj na e biku treba slapat - vid prispevok Podkonican - chlapec schudne len preto ze sa trochu hybe, dovtedy by na bike nevyliezol a urcite je to pre neho dobytie vesmiru si vyrazit s partiou. Takze svoju klientelu si e bike urcite najde.

 
Luki.11 20.10.2015 (19:51)

1


Motorky

 
will 20.10.2015 (22:13)

1


Hmm, tak do tohoto segmentu veru e-biky nemuseli dospiet... E-bike je uzasny stroj na dopravu do mesta, ale v lese... Ale vlastne, co sa cudujem. Vsak v autach je to jasne. SUVcka su hovadina a ako sa predavaju.

 
iron.hide 20.10.2015 (22:42)

1


skoda ze sa KTM takto pokazil. zachvilu bude asi ako Haibike, ktory ma udajne az 80% produkcie vo forme ebikov.

 
Waldis 20.10.2015 (23:32)

1


...nemožem prísť na chuť tomuto typu bajku.......ešte to aj hnusne vyzerá....

 
Donkey 22.10.2015 (15:14)

1


Nemozem si pomoct, ale lto to zase raz vystihol. Mozno nevie kazdy, ale existuju aj elektricke motorky. Teda nase oblubene krosky, ktore ale nesmrdia a nehucia. Vsetko ostatne - erozia, riziko zrazenia atd. ostava. No a co je iny taky "elektrobicykel" s 27,5+ kolesami 150mm ? Podla mna do prirody motor nepatri. A je mi jedno ci to je elektro, spalovaci, termojadrovy a ci je pod polovnikom, hubarom, "cyklistom" alebo motorkárom.

 
maros1974 20.10.2015 (19:40)

0


obtazovanie e-bikami pokracuje, viem ze ide o plateny clanok a peniaze treba zarabat, ale riskujete znizenie trafficu ak sa stanete e-bike magazinom. za doterajsie dobre skusenosti a preukazanu pridanu hodnotu tohto portalu vam to teraz este odpustam ...o 22:00hod mozte pridat dalsi clanok

 
Kaper 20.10.2015 (19:45)

0


Fuj,hanba toto.Takyto clanok na bajkovom fore!

 
slavo Kaper 20.10.2015 (19:55)

1


Asi Ta nepotesim, ale mame uz spracovany aj test ebiku, ktory som jazdil a bude coskoro publikovany.

Tema ebikov vyvolava vasne, ale su aj prinos, len ako vacsina noviniek to nema jednoduche na zaciatku. Tieto diskusie sa objavuju pod kazdym clankom, ktory na tuto temu publikujeme, ale svoje miesto na trhu ebiky maju, co je vidiet na "zapade" uz dlhsie a ide to uz aj k nam.

 
maros1974 slavo 20.10.2015 (20:11)

0


tak skor som si myslel ze Kaprak to pisal ironicky a nie doslovne. to o tych e-bikoch mas pravdu, ale zaujimave je ze v segmemte city bike pohoreli a preorientovali sa na mtb, nezda sa mi to teda az taky uspesny projekt. napr. fatbike tiez nevytvoril taky trh ake boli ocakavania a vlna to pritom bola riadna. skoda len, ze nemaju tolko chuti inzerovat tu znacky o ktorych by sme si radi precitali a mozno aj podakovali (i ked aj za PR clanok). mate x-tisic uzivatelov, urobte elektronicky dotaznik na vzorke z nich, o obsahu a temach (mozno i znackach) ktore ludi zaujimaju.

 
iron.hide maros1974 20.10.2015 (22:46)

0


nemyslim si ze to myslel ironicky.

 
slavo maros1974 21.10.2015 (11:37)

2


Podobny dotaznik robime kazdy rok v letnych mesiacoch. Ebiky maju buducnost aj ked sa z toho nestane hlavny prud, svoje miesto si najdu. Uvidime, ake budu reakcie o 2 roky, kedy sa s nimi zoznami viacero ludi a nebudu az take vasne. Rozumiem argumentom oboch stran, ale je to hlavne o ludoch.

 
Podkonican Kaper 20.10.2015 (20:39)

18


kamarát má 145 kg, kúpil si na jar e-bike. Nie je fanúšik ani cyklistiky klasickej a tento rok prešiel na e-biku 900 km a schudol 20 kg. Dva krát sa bol voziť v našej skupine športovo založených bikerov. Bez e-biku by to ťažko dosiahol. Skôr by som povedal, že treba žiť svoje a nechať tak aj okolie. Všetci máme na výber.... a to v každom smere života. Ja som si rád prečítal tento článok, svet je pestrý a farebný preto sa nebudeme obmedzovať s prísunom informácií, môj názor. Pozdravujem a ďakujem zaň.

 
iron.hide Podkonican 20.10.2015 (22:40)

0


no neviem, veru nechcel by som niekde v lese na singli stretnut taku 145kg horu masa rychlo sa valiacu na ebajku. vsak by zo mna zostal len jeden maly mastny flak

 
tulenik Podkonican 23.10.2015 (05:45)

2


na 900 km sa nedá zhodiť 20 kg, to ja by som už za tento rok zmizol

 
aJoN Podkonican 25.10.2015 (07:00)

0


Poraď mu nech si kúpi skialpové lyže. Ja ked cez leto priberiem 10 kíl do jari ich na skialpoch zhodím.
www.skialpinista.sk

 
lto 20.10.2015 (20:28)

0


To co je v ponuke clanku ale nie je to, co je na fotke , ako jazdi typek po kameni

 
ujopista 20.10.2015 (21:02)

0


E-bike nie je len bike. E-bike je bike na druhu. Je to nieco, ako ked porovnate pisaci stroj s tabletom.

 
minimus80 20.10.2015 (22:04)

0


Keby to nebolo drahe jak auto tak ho kupim zene na vikendove jazdenie ...az raz budu schopne okolo 1000e

 
FEDERER 21.10.2015 (08:57)

0


Tento produkt je vhodný napr. pre starších ľudí ktorí už nemajú toľko síl vybehnúť nejaký kopček..

 
lto FEDERER 21.10.2015 (11:41)

2


Problem je, az v terene, ta bude starsi clovek clovek obiehat rychlostou 25km/h tam, kde ty ides ledva 8. Dosledky myslim nie je treba pisat. Lebo s kondickou ide ruka v ruke technika a spravanie sa. Obmedzenie na 25km/h je somarina, ma to byt obmedzene na vykon, lebo 25km/h po rovine je zbytocne obmedzenie, do kopca zase prilis male obmedzenie. A to, ze sa to da odstranit tak ani nehovorim. Ak by to mala byt len pomocka, tak ok, ale nie je. Potom je z toho skutocne motorka a to je iny svet. A to je problem, nie ze ide o novinku. Vela ludi nechape tento rozdiel.

 
dobi235 21.10.2015 (11:16)

0


vždy keď sa tu objaví nejaký článok o ebajkoch tak počet "palcov dole" výrazne prevyšuje "palce hore" .. možno by to mohli administrátori stránky brať ako ukazateľ toho že väčšina návštevníkov stránky nemá záujem o ebajky, a radšej by privítali iné články.. mňa osobne by skôr potešilo viac testov bajkov (a nie len pr články) alebo porovnania bajkov rôznych výrobcov v rôznych kategóriách ...

 
slavo dobi235 21.10.2015 (11:34)

0


Viacero testov bikov z kolekcie 2016 budeme publikovat este tento rok. Navyse pocas buduceho roka bude testov bikov predpokladam 2x tolko ako tento rok + dalsie testy vybavenia a podbne. Snazime sa neustale posuvat dopredu, ale aj segmet ebikov rastie a tak obcas sa objavi clanok, PR ci test aj o nich.

 
dobi235 slavo 21.10.2015 (11:44)

1


nehovorím že segment ebajkov nerastie, ale nemali by ste sem radšej dávať to čo ľudia chcú ako nasilu sem dávať to čo nechcú?

 
slavo dobi235 21.10.2015 (11:50)

0


Cast citatelov to zaujima, aj ked su v mensine. Nepiseme o tom az tak casto, takze z cca 800 clankov za rok ak pojde 10-20 o ebikoch, to je este unosne myslim pre obe strany. Horsie by bolo keby je tych clankov 50 alebo nebodaj kazdy desiaty.

 
winter78 21.10.2015 (13:05)

0


Uvítal by som aj nejaký test konktétneho modelu, ale najviac by ma potešil test napr. od Haibike a to konkrétne modely XDURO Urban a XDURO Race.....čiže bicykle primárne určené len na jazdu po asfalte. Tie ceny sú ale z môjho pohľadu ešte horibilné. Rád by som videl nejaký dlhodobejší test, ako je to s výdržou komponentov a hlavne jazdné vlastnosti, no a všetky + či - .

 
kamov 24.10.2015 (17:07)

0


Aj medzi bikermi mame haterov, pekne. Zi a nechaj zit.

 
aJoN kamov 25.10.2015 (07:08)

0


hateri sú tí čo len tliachajú.

Keď niekto vyjadrí svoj nazor nehatuje.

 
peterg 26.10.2015 (22:02)

0


Bike je môj životný štýl. Neviem sľúbiť, že si e-bike nikdy nekúpim, ale viem sľúbiť, že urobím všetko pre to, aby sa tak nestalo.

 
roberto1111 24.05.2016 (00:12)

0


ja mám e-sharana,e-ženu,e-lektričenku,a ešte aj e-bay

 
Filip80 20.10.2015 (20:36)

-2


Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný, a preto sa nezobrazuje. Klikni sem ak si ho želáš napriek tomu zobraziť.
 
palo14 Filip80 29.04.2016 (09:29)

0


ked to ma motor uz neni bicykel ale motocykel

 
Pridaj komentár