Chcel by som si zaobstarat cyklokrosovy bicykel, paci sa mi ponuka Meridy, ale vadi mi na vsetkych ich modeloch, ktore som pozeral jedna vec.

Okrem dualov na radenie su na riaditkach aj samostatne brzdove paky ake pozname napr. z horskych bikov. Neviem aky je na to dovod, chapem, ze to ma mozno vyznam v cyklokrosse ako sutaznej discipline ale ja kupujem takyto stroj hlavne ako cestak so sirsimi plastami na menej kvalitny asfalt, sotolinu a pod.

Najskor som bol v tom, ze taketo pridavne brzdy maju len modely s kotucovymi brzdami ale vyzera to ze to nie je tak. Viete mi to niekto nejako obzrejmit, pripadne ci sa daju tieto pridavne brzdy demontovat a pouzivat na brzdenie paky dualov?
15.09.2014 - 11:08:40
00
Dajú sa demontovať, aj keď by bolo vhodné aj vymeniť bowden.... ja osobne som si na ne zvykol a vôbec ničomu nevedia
15.09.2014 - 11:16:46
00
80% jazdy a aj viac sa jazdec na cesťáku drží za vršok, aj v cyklokrose. No a na rozbitej trati treba občas pribrzdiť, čo môže byť problém pre prechytávaní z vršku na spodok. Preto si niektorí pretekári (tých špičkových je takých minimum) dávajú brzdové páky aj na vršok. Čiže pre sviatočného jazdca je to výhoda, najmä z dôvodu bezpečnosti.
15.09.2014 - 11:21:55
00
keyboard_arrow_up