Ak nemáš averziu voči Decathlonu, pozrel by som si aj od nich modely Triban GRVL 120, Triban RC500, či RC120.
25.10.2020 - 13:01:34
03
Soot 2020 uz pravdepodobne nezozenies...potom jedine 2021 model
25.10.2020 - 13:54:49
01
Ti, co mate hydry Shimano BR-R7070: ake platne tam idu?
Vdaka.

https://www.ke-cy.sk
https://www.facebook.com/kosicke.cyklotraily/

25.10.2020 - 14:58:30
00
Braking pads: K02S Resin, L02A Resin with cooling fins (selection included)
K04S Metal, L04C Metal with cooling fins (optional)

Pomaly ma to nebaví,no rýchlejšie nevládzem :-)

25.10.2020 - 16:40:59
00
[quote="livthomas@1654222"]Zdravím.

Chcel by som vás poprosiť o radu. Uvažujem nad tým, že si kúpim nový bicykel a ako vhodný typ sa mi javí práve gravel. Najčastejšie totiž budem jazdiť spolu s priateľkou, ktorá má cestný bicykel. Plánujem na ňom jazdiť v priemere raz týždenne na cca 50 km túry (časom možno aj viac) hlavne po cyklotrasách a poľných cestách. No nechcem byť obmedzovaný len na ne, preto som si pôvodne chcel kúpiť crossový bicykel, no aktuálne sa mi ako najlepšia voľba javí práve gravel.

Nechcem za neho vyhodiť veľa peňazí, takže sa uspokojím s niektorým z lacnejších modelov. Zatiaľ sa mi ako vhodní kandidáti javia tieto modely (favorizované v tomto poradí):

1. Kross Esker 2.0 2020
2. Kellys Soot 30 2020
3. Author Aura XR3 2020

Ak s tym chces chodit po lesnych cestach a cyklocestach (niekedy je to celkom technicke) urcite vyberaj karbonovu vidlu. Inak to z teba vytrasie dusu. Mam Soot 30 2020 Lko a 185cm vysku , je kupeney teraz v akcii za 800. No a jedina pakaren na tom bajku su kluky, cestny Claris 50/34 . Lebo proste najlahsi prevod je do strmych lesnych stupani stale moc tazky. Inak brzdy ako tak brzdia, vlastne celkom o.k. ram aj vidla maju prijemny pomer pruznosti a tuhosti. Plaste Smart Sam mam velmi rad aj v blate podrzia a na ceste idu pekne... Je to velmi zabavny bike. Este na gravel ma dost nizko rajdy ale to je vec vkusu, mne to moc nevyhovuje ja som uz stary foter a v lese dole kopcom dole hlavou no neviem... Okrem toho mam aj triban rc100 na mestske presuny. Ta ocelova vidla nic nepreruzi do terenu je to az neprijemne, aj v rozbitom asfaltovom meste to nie je smakocina. Triban ma.ale veeelmi pohodlnu geometriu lebo ma vysoko rajdy (mam XL) keby som este raz kupoval tak idem do Tribana RC 120 alebo 500, prave kvoli pohodlnej geometrii a karbonovej vidle. Za usetrene prachy si mozes kupit karbonovu sedlovku a zvysit komfort jazdy/prepruzenia. Nevyhoda tribanov je ze tam vopchas len 35mm plaste (max 38mm ale to uz nie je priestor na blato a skalky) 35 mm je podla mna do lesa malo. Dnes sa mi aj soot tak zabpichol do blata ze som dal skoro cez riaditka pupkaca...
27.10.2020 - 23:40:47
00
Ahojte, je tu niekto kto jazdi Grail Al?

...to bike or not to bike...that´s not a question.

28.10.2020 - 07:53:17
00
P3P mám ho necelú prvú sezónu, cez 2000 km, čo potrebuješ vedieť?
28.10.2020 - 14:56:44
00
30.10.2020 - 08:20:05
03
Chcel by som sa spýtať. Keďže 3. novembra mi končí 30 dňová reklamácia na Koyuk a zatiaľ je ticho ohľadom toho, a pochybujem, že to budú posielať dnes, či v pondelok na predajňu, takže ak nebudú robiť obštrukcie, dúfam že dostanem späť peniaze. Čím ho nahradiť? Až na tie problémy s ním som bol spokojný. Nejaké moje podmienky:
1) stačí hliníkový rám, karbónová vidla by bola fajn, váhu extra neriešim pri mojej váhe.
2) pevné osky
4) mal som Soru a tá mi stačila. Rád by som ostal pri 2x niečo okrem 2x8 keďže to budem používať častejšie ako cesťák ako na brodenie sa bahnom v lese. Ale zase nie je úplne podmienka.
5) brzdy som tam mal mechanické a stačili mi. Ak bude hydraulika, nebude mi to zase trhať žily.
6) stačí mi, aby sa mi tam zmestili plášte niekde medzi 35-38. Na Koyoku som mal 37 a viac som nepotreboval.
7) cena tak do 1000€. Ak bude menej, bude to fajn, nie je zase podmienka minúť všetky prachy.

Za každú radu budem vďačný.
30.10.2020 - 10:16:33
00
Za mňa Gravel Triban RC520 s pár poznámkami:
1) nemá síce pevné osi ako požaduješ, ale nepotrebuje ich - po viac ako najazdených 3000 mi kotúče nezačali cinkať a nemám pocit, že by v tomto prípade bola pevná os prínos. Tak ako to je, je to podľa mňa dostatočne tuhé. Koniec koncov ten bicykel nie je bezdôvodne ťažší ako čistý cesťák.
2) budeš asi musieť vymeniť kľuky, lebo 50/34 s kazetou 11-32 nie je do terénu dostatočné. Ja som použil kľuky GRX 600 46/30 s prešmykovačom GRX400 a nemám tejto kombinácii čo vytknúť. Ak predáš tie 105, čo tam sú, tak sa asi dostaneš celkovo do 1000 Eur.
Celkovo má Triban veľmi príjemný posed aj do terénu (vyšší stack) a je neuveriteľné pohodlný. Tiež 11 rýchlostná 105 funguje ako má. Reálna šírka plášťov, ktoré vozím, je 39 mm vpredu a 36 mm vzadu - je tam takto dostatočná rezerva na prípadné blato.
30.10.2020 - 10:31:02
00
Jano1987 Čo si mal s tým Koyukom?
30.10.2020 - 10:57:29
00
Jano1987 nechces priplatit ~200e a kupit napr Kellys Soot 50 alebo Kross Esker 6.0? V cechach boli aj zlavy na eshopoch, treba to sledovat. Pripadne ten Triban, albo bazar. Na Slovensku su gravel biky dost vypredane ...
30.10.2020 - 11:17:03
00
Ked to nekupujes nachvilu, pevne osky by som ako podmienku nehal...
30.10.2020 - 11:25:49
01
Jano1987 od druhej polovice novembra by malo spustiť predobjednávky aj CTM, ja už čakám na Koyuk 2.0, to vyzerá celkom sľubne. Nehovoriac o tom, že poniektorí predajcovia ponúkajú zľavy 5 - 10% pri predobjednávke, čiže sa dá dostať aj na 1100e - a tu by som si už tých 100e naozaj priplatil.
30.10.2020 - 11:34:06
00
Mne kúpa kúpa neponáhľa. Trocha cez rozpočet, ale páči sa mi Marin Gestalt 1, že vraj sa ešte dá kúpiť 2020 model, stojí nejak 1100€, alebo Marin Nicasio 2, model 2020 a za nejakých 1200€. Rozmýšľal som aj nad Canyon Grail. Ten Triban je asi dobrá voľba, aj RC500, aj RC120 by asi bola v pohode, ale nepáči sa mi veľmi dizajn.

Pevné osky, na nich trvám. Podľa mňa je to budúcnosť a mám 100km, predsa len pri kotúčoch dostáva pri brzdený väčší záhul rychloupinak ako pri klasických brzdách. Bike si plánujem nechať dlhodobo, nechystám sa to každý rok, či 2 meniť.

Na Koyoku som mal 50/34 vpredu a 11/32 vzadu a stačilo mi to na každý kopec v okolí BA, kde som bol. Najľahší prevod som použil len raz a to som si povedal, že rýchlejšie bude bike vytlačiť hore asi už.

Hazard tam ide skôr o prístup predajne/servisu a ich práci neverím už. Som z BA a predajňa je v Šamoríne a za rok, čo mám bike som tam bol už 7x s blbosťami, čo mali byť vyriešené a neboli a prejazdil som tak cez 800km na aute len kvôli servisu. Ak ťa to viac zaujíma, môžem ti to poslať podrobnejšie do správy, nech tu s tým nespamujem zbytočne.
30.10.2020 - 11:34:49
00
keyboard_arrow_up