No keď mi nevysvetlíš prečo sa zo zdravotných dôvodov na trekingu voziť môžeš ale v teréne nie tak za blbca veru budeš. Nedáva to žiadnu logiku tak sa nediv a vôbec to nemusíš považovať za rýpanie.
18.04.2012 - 14:39:26
00
v rámci tejto témy je to síce čistokrvný low-end, ale oproti Eske Premier z roku 1995 je to celkom slušný pokrok :wasntme:

Prílohy:

10503.jpg
10503.jpg 151.21 KiB thumb_up0thumb_down

18.04.2012 - 14:43:52
00
Matt a my stale cakame co osedlas tento rok:)
18.04.2012 - 16:59:01
00
Žeby Mattovi ešte chýbalo niečo z Redu alebo koliesko? hehe
Gebuľa pravdu máš. Polepšil si si a výrazne.
18.04.2012 - 17:57:07
00
nie, chyba omotavka, betale, kosiky a cas to odfotit :)
18.04.2012 - 17:59:26
00
na tom šírerovi by som ten snímač na vidlici dal vyššie.
18.04.2012 - 18:02:48
00
betale:nove slovo
18.04.2012 - 18:05:44
00
a "sic" poznas? zakaznici ta naucia vela noveho :)
18.04.2012 - 18:18:08
00
nie, chyba omotavka, betale, kosiky a cas to odfotit :)

He-he aj mne :rofl:
Matt sory, ale nedalo mi nerýpnuť si :handshake:
18.04.2012 - 19:37:25
00
Nový koník. :) Nie čistokrvná žiletka, ale radí sa medzi cestné - je to fitness bike. Cannondale CX Speed Womens 3 2012. Foto je oficiálne od výrobcu, akonáhle budem mať aj svoje, pridám.
Príloha:
Cannondale Quick CX Speed Womens 3 2012.jpg
No, trochu lepšie ako ten posledný grc, čo si si vymyslela a tu predstavila. Ale počkajme, uvidíme ako ho dokážeš "vylepšiť".
18.04.2012 - 22:03:06
00
Co ta viedlo vybrat si henten konkretny model? :) Tiez pozeram po fitness biku pre priatelku, a henten Cannon sa mi zda troska drahy na tu vybavu... Nevies kolko vazi? Ram ma kazdopadne zaujimavy, v porovnani s obycajnymi fitness (mojej priatelke sa prave tie klasicke - cestak s rovnymi riaditkmi vobec nepacia)


Tento konkrétny fitness sa javil ako najlepšia alternatíva, lebo:

- bol najmenší z fitnessov, aký som objavila v dámskej geometrii-je to 42ka
- môj problém sú "krátke ruky" a tento model mal v najmenšej veľkosti najkratšiu hornú trubku
- je rapídne ľahší od môjho súčasného biku
- do žiletky som nechcela ísť, nakoľko sa ešte bojím na baranoch dolu kopcom. :lol:

Bez košíka a fľaše váži 11.37.
19.04.2012 - 07:39:35
00
No keď mi nevysvetlíš prečo sa zo zdravotných dôvodov na trekingu voziť môžeš ale v teréne nie tak za blbca veru budeš. Nedáva to žiadnu logiku tak sa nediv a vôbec to nemusíš považovať za rýpanie.


Nie je to treking, je to fitness. :bow: A fitness je jedna z odrôd cesťáka, a ja som potrebovala vozík na asfalt. Za blbca sa necítim - vlastne trocha, ak sa vozím na fullovi na tenkých gumách po hrádzi... A nepovažujem Tvoje slová za rýpanie, je to skrátka Tvoj štýl. :*
19.04.2012 - 07:44:30
00
No, trochu lepšie ako ten posledný grc, čo si si vymyslela a tu predstavila. Ale počkajme, uvidíme ako ho dokážeš "vylepšiť".


Ktorý máš na mysli? :D Veľký sa stále páči a keď som dala do ponuky cesťák, bol preč za týždeň, takže až taký grc to zas nemohol byť. :P

Na novom niet čo vylepšovať, je úžasný. Vymenila sa len kazeta, pôvodná 12-25 za XTčkovú 11-34, menšie pastorky do kopca v pomere k prevodníkom neutiahnem. A snáď časom - ak budú voľné peniažky - za aliviové kľuky pôjdu ľahšie, detto náboje. Ale aj v súčasnom stave je rapídne ľahší od môjho súčasného koňa.

:hai: :bow:
19.04.2012 - 07:51:29
00
Gebuľa pravdu máš. Polepšil si si a výrazne.

Pri pohlade na ten sklon sedla by som povedal, ze horsie to uz snad velmi ani byt nemoze, takze neviem ci si az tak polepsil. :lol:


A snáď časom - ak budú voľné peniažky - za aliviové kľuky pôjdu ľahšie, detto náboje.

Tie kluky OK, ale menit naboje je blbost. Bud jazdi tie kolesa tak ako su, alebo nasetri na cely poriadny a lahky set. Neverim, ze ked su tam low-end naboje, tak ze rafiky su high-end a oplati sa ich prepliest na nove naboje.
19.04.2012 - 14:39:06
00
Tak pridávam vlastné foto. :)
Príloha:
Kokpit.jpg
Kokpit.jpg 103.67 KiB thumb_up0thumb_down

Príloha:
Cannondale CX Speed Womens 3 2012.jpg
Cannondale CX Speed Womens 3 2012.jpg 116.86 KiB thumb_up0thumb_down



Dojmy zatiaľ skvelé, je to rýchle, živé - a hlavne nikde v dosahu nijaká trojkilová vidla a kilové brzdy. :D Nové Alivio ma príjemne prekvapilo, radí presne a bez problémov. Vidla je karbónová a v spolupráci s 28c gumami koník fantasticky odpružuje, niečo vychytá aj pomerne masívna sedaňa, čiže na menších nerovnostiach (ako podbehnuté korene pod asfaltom) ani netreba vstávať zo sedla. Kokpit sa na rozdiel od predošlého koňa skrátil o 9 centimetrov, čiže chrbát už toľko netrpí.

Jezus: ďakujem za tip :) :bow:
20.04.2012 - 08:39:10
00
keyboard_arrow_up