Takze, konecne mam v ruke aspon tablet a viem mat otvorenych viac okien naraz... Nechcem robit reklamu ziadnej firme, ale tu som nasiel vsetko pokope a viem to pekne nalinkovat, ak s tym ma byt problem, prosim admina nech to premaze. Kadopadne, najlepsie mas ist aj s kolesom do nejakeho oldschooloveho obchodu v okoli a tam by si mal nakupit vsetko co potrebujes.
Stiahnes viackolecko ( je na to stahovak, ja som si to vacsinou dal urobit tam kde nakupujem, pri nakupe zadarmo ), namiesto neho nasrobujes nieco taketo:
http://www.bikeservis.com/pastorek-velosteel-zavitovy-19-24-zub-p-5749.html Kedze pouzijes
naboj bez opacneho zavitu pre lockring, namiesto neho pouzijes toto:
http://www.bikeservis.com/stredova-matica-bsa-poistna-p-2138.html Spravny strojar by ti za to dal facku, preto sa odporuca dat nejake "lepidlo" na poistenie toho kruzku. Kazdopadne aj
pastorok aj kruzok utiahnut s citom, ale na fest. Pri nakupe obidvoch pozor na rozmer zavitu ! Zaroven traja z troch doktorov na urazovke odporucaju mat na
bicykli s tymto bastardom aspon jednu
brzdu ! Nikde nemas zarucene, ze pri prudkom skide sa to neuvolni. Ja to tak jazdim na obidvch fixach uz viac nez tri roky a bez urazu, ale priznavam ze neviem skidovat, takze jazdim defenzivne, spomalujem protitahom a brzdim brzdou. Ako to cele vyzera vidis tu:
http://images.mtbiker.sk/biky/big/P1140038m.jpgDopredu vyzera ze planujes pouzit povodne kluky. Ja ich na jednom bicykli mam, ale neviem klinkom prist na chut
ak chces jazdit viac a si ochotny investovat, odporucam vymenit stred za zapuzdreny so stvorhranom, Kinex :
http://www.bikeservis.com/stred-osky-4hranne-m-179.html Opat pozor na spravny zavit. Sirku osky zvolis tak, aby ti vychadzala retazova linka - nekrizila sa, zavisi to od polohy zadneho pastorku a pouzitych kluk. Bicykel s takouto kombinaciou som daroval kamosovi, mozno cez vikend by som to vedel odmerat. ( na mojom Fave mam klinkove
kluky z nejakej 3/4 Esky damskej a retzova linka je ako vino ) Kluky potom, ak nejdes po nejakych vintage cestnych, mozes pouzit nieco taketo:
http://www.bikeservis.com/jednoprevodnik-4hr-fe-170-mmo5-chrom-p-5819.html Zase, pri prudkych skidoch sa mozu uvolnit, ale to uz zistis sam a stoja prd, vymenis
Zostava ti uz len retaz. Ozubene veci v linkoch su siroke, nemozes tam pouzit
retaz urcenu na viackoleckovu kazetu, takze kupujes aj siroku retaz. Ak nepotrebujes z dizajnovych dovodov nejaku farebnu, tak ciernou s lesklymi capmi sa nic nepokazi, ja oblubujem tuto:
http://www.bikeservis.com/retaz-12x18-velo-cz-116-cl-13-p-932.html Zase z bezpectnostnych dovodov sa neodporuca na fixu pouzitie spojky, ale znitovat ju napevno.
Prevodovy pomer si z hlavy nepamatam a nemozem teraz budit deti, tym ze zacnem na balkone prekladat bajky, ale myslim ze jazdim 42(44)/16 a 46/18. 46/20 je dynamickejsi pri rozbehu a da sa uz puzit aj do kopca, ale zase na rovine pri ustalenej rychlejsej jazde mi nebol pohodlny, pretacali sa mi nohy
Na zaver len tolko, ze Favorit
ram je makky a kruti sa. Ja som to, resp cely retazec ram-predtavec-riaditka citil celkom intezivne na "Dedinskom Roadsteri" v mojom profile, ked som slapal nejaky prudsi kopec alebo rampu na most, stal v pedaloch a tahal celym telom. Porozmyslaj teda, ci sa ti chce inevstovat energiu a peniaze do Fava. Pripadne, ak nemas viac ako dajme tomu 180cm ( ja som ho jazdil so 191cm, ale vraj to vyzeralo cudne
) pozri si v mojom profile "Urban Racer" a ak by sa ti pacil napis mi, cenu nejaku vymyslime. Mam celkom problem s chrbticou a na tento bicykel, a asi aj par dalsich, budem musiet viac menej zabudnut