hnus s Alzou pokračuje - varujem pred nefér praktikami a podávam podnet na SOI !!!. V skratke :
-reklamáciu TV mi zamietli , neposlali ho s 99 % pravdepodobnosťou dokonca ani do autoriz.servisu. Overoval som to v servise v BA + ZA kde to mohlo byť poslané
-okamžite po zamietnutí som im poslal video + foto dokumentujúce poruchy ako si dodatočne ešte vyžiadali To že mám dôkazy vedeli od založenia reklamácie. Nemám žiadnu odpoved že by to pozreli
-včera prišla SMS od kuréra že TV je na ceste ku mne. Obratom volané do alzy s cieľom zastaviť kuriéra alebo TV presmerovať do servisu. Sľub, že tomu daju max. prioritu a budú mi volať ae namiesto toho prišiel len krátky mail s kontaktamio na
servis v ZA
Záver :
- vždy vás rieši niekto iný (asi o inak nejde) a niečo sľúbi čo skončí do stratena..........
- ingnorujú maily : žiadal som napr. reklamačný protokol zo servisu a ktorý servis to riešil
- opakovanané telefonáty a maily, avšak bez reálnej zmeny prístupu čosi vôbec riešiť