Jezus ta co, pondelok ? :-D
EDIT: jasna pasca! lto
05.12.2022 - 12:22:41
01
Jezus napísal:
Ano, cielene Ti chceli zneprijemnit sviatky a preto to nenaskladnili hned a naschval to nechali cakat bokom, aby sa Ti pomstili. Vobec to nemoze suvisiet s naporom na expediciu kvoli black friday/cyber monday a ze to proste ludia v sklade fyzicky par dni nestihali, alebo to proste omylom zalozili inym tovarom a nevsimli si, ze to este neprijali. Urcite chceli mat reklamaciu v rieseni co najdlhsie, lebo im to zlepsuje imidz. Ukrajinci v ostrelovanom Chersone nemaju tak vazne zivotne problemy ako vy tu poniektori...

Presne kvoli takym ako ty, ktori trpia taketo prietahy si dovoluju to, co si dovoluju. A len pre doplnenie, ja mam s Alzou len dobre skusenosti. Uz som par krat reklamoval veci a nebol problem.
05.12.2022 - 12:54:45
02
Jezus napísal:
Ano, cielene Ti chceli zneprijemnit sviatky a preto to nenaskladnili hned a naschval to nechali cakat bokom, aby sa Ti pomstili. Vobec to nemoze suvisiet s naporom na expediciu kvoli black friday/cyber monday a ze to proste ludia v sklade fyzicky par dni nestihali, alebo to proste omylom zalozili inym tovarom a nevsimli si, ze to este neprijali. Urcite chceli mat reklamaciu v rieseni co najdlhsie, lebo im to zlepsuje imidz. Ukrajinci v ostrelovanom Chersone nemaju tak vazne zivotne problemy ako vy tu poniektori...


Dedukuješ z čoho prosím ťa - z kávovej usadeniny alebo len potrebuješ dať o sebe vedieť ?!
Mne je jasné, že sú firma s miliardovými obratmi v kč a môj TV je zrnko v piesku. Zákony ale platia pre každého. Je na nich aby sa kapacitne nadstavili a robili aj reklamácie ako majú.
Moje skúsenosti s ich helpdeskom sú opakovane zlé - rada napr nechať naložiť kuriérovi do dodávky 55” OLED na nožičkách len prikrytý “fóliou” ako mi poradili ??? (nemal som pôvodný obal)
05.12.2022 - 14:04:05
00
Reagoval som len preto, ze je rozdiel uviest fakty (nezvladli spravne vyriesit vec XY) a je rozdiel ich oznacovat za zmrdov ktori cielene natahuju lehoty, pricom sa este moze pokojne stat aj to, ze tu reklamaciu vybavia za 10-15 dni. Potom uz zrazu nebudu zmrdi? Ale aj ak to nestihnu vybavit podla predstav, tak urcite nie cielene, ale zase len kvoli nejakej komplikacii. Az ked to nezvladnu, tak potom sa stazuj. Nie vopred.

Zmrd je niekto, kto naschval skodi. Ak ani teraz niektori nepochopite o co mi slo, tak nic. Pokojne zite vo svojom nastaveni, ze vas chcu vsetci obchodnici oklamat a to je zmyslom ich posobenia na trhu, lebo ved tak sa najlepsie buduje dobre meno (ludia radi opãtovne nakupuju u zmrdov). :)
05.12.2022 - 14:06:11
01
Mne minulý týždeň poslali balík do alzaboxu o deň neskôr a k tomu zľavový kód 5€ ako ospravedlnenie. Takže, keď objednám drobnosť, tak sa zíde.


Osobne som u nich problém za 17 rokov nakupovania nemal. A to tam nakupujem asi najviac... Ale pri tom množstve objednávok budú vždy také, s ktorými bude problém alebo to do ruky dostane nejaký moták...
05.12.2022 - 15:51:23
01
.. posledné balíky od mimozemšťa. Prvý do boxu rozbitý tovar. Druhý tiež do boxu iný tovar ako som si objednal. Tretí balík samé výhovorky že sa niekde stratil síce dodali po týždni ale nie ako písali že máme skladom
05.12.2022 - 16:18:25
00
kovbojka s alzou pokračuje. Na tom, že sú zmrdi trvám : včera mi opravili začiatok reklamácie z 3.12.2022 na 28.11.2022. Poslal som im doklad z Toptrans-u , z ktorého jasne vyplýva , že reklamovaný TV prijali už 24.11. 2022. Reklamačné konanie začína 25.11. a končí 24.12.2022. Jasné ako facka. Iba jehova nechápe :-)
07.12.2022 - 16:44:51
02
hnus s Alzou pokračuje - varujem pred nefér praktikami a podávam podnet na SOI !!!. V skratke :
-reklamáciu TV mi zamietli , neposlali ho s 99 % pravdepodobnosťou dokonca ani do autoriz.servisu. Overoval som to v servise v BA + ZA kde to mohlo byť poslané
-okamžite po zamietnutí som im poslal video + foto dokumentujúce poruchy ako si dodatočne ešte vyžiadali To že mám dôkazy vedeli od založenia reklamácie. Nemám žiadnu odpoved že by to pozreli
-včera prišla SMS od kuréra že TV je na ceste ku mne. Obratom volané do alzy s cieľom zastaviť kuriéra alebo TV presmerovať do servisu. Sľub, že tomu daju max. prioritu a budú mi volať ae namiesto toho prišiel len krátky mail s kontaktamio na servis v ZA
Záver :
- vždy vás rieši niekto iný (asi o inak nejde) a niečo sľúbi čo skončí do stratena..........
- ingnorujú maily : žiadal som napr. reklamačný protokol zo servisu a ktorý servis to riešil
- opakovanané telefonáty a maily, avšak bez reálnej zmeny prístupu čosi vôbec riešiť
15.12.2022 - 06:55:20
00
Tak to som celkom prekvapený takýmto postupom alzy. Pred rokom som v Alze reklamoval ročné hodinky Polar Vantage V, lebo prestali zobrazovať notifikácie z mobilu. Vyjadrenie z alzy bolo, že závada sa neprejavila a posielajú mi ich späť. No všimol som si, že o jeden deň prešvihli 30 dnovú lehotu na vybavenie reklamácie a poslal im emailom odstúpenie od zmluvy. Do 10 minút mi odpísali že ich nemám prebrať od kuriéra aby sa im vrátili a následne mi vrátia plnú sumu. A tak sa aj stalo.
15.12.2022 - 08:25:59
03
Už to riešim so SOI, poradili čo a ako. V zásade pri novom tovare do 12 mesiacov od kúpy sú povinný do 14 dní dodať aj odborné posúdenie závady. Mám za to že by to mal byť autorizovaný servis sony v SR,

Vyzerá to však že to v alze len rozbalili , zapli, chybu neuvideli (neprejavuje sa to nonstop) a zabalili.
Inak Tie moje sprievodné praskavé zvuky v TV sú celkom aj riziko, čo ak niečo zoskratuje a dôjde k požiaru ? Divím sa už len kvôli tomuto…
15.12.2022 - 09:36:46
00
Alza premium na 30 dní zdarma už nefunguje?
06.01.2023 - 18:42:22
00
A čo to je za prográmek? Prvý raz o tom čítam
06.01.2023 - 22:59:30
00
To si mozes v alze vybrat tovar po takom koberceku :D , funguje to dlho uz. Ale je tam viac veci.
07.01.2023 - 08:39:14
00
Teraz od decembra už to definitívne nefunguje, ešte som to skúšal cez nejakú zahraničnú alzu obísť, ale nevydalo

A Ito, sral pes koberčrky, ale doprava zdarma na čokoľvek sa hodila
08.01.2023 - 10:16:03
01
Ako píšeš, doprava zdarma na 30 (či 40?) dní na všetko do alzaboxu bola fajn. Myslím že týmto si to alza trošku pohnojila, aj keď neviem či to pri ich obratoch nejako pocítia. Teraz už nemám dôvod objednať u nich, keď poštu platím aj inde. A to ich kuriér chodí do toho alzaboxu tak či tak denne, takže nemusel hnať auto kvôli mojej objednávke.
08.01.2023 - 16:04:06
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up