http://www.bike24.net - vydareny obchod, je sice o par centov drahsi ako bike-discount.de, ale ma lacnejsiu dopravu a udajne akcetpuje kreditky zo SR, slusny vyber
dnes som s nimi komunikoval, rychle reakcie a ochota
Tak teda dnes pozerám InternetBanking a hľa, prišla mi suma v hodnote teleskopky od Bike24. Takže týmto je to uzavreté - aj keď mi nenapísali žiadne vyjadrenie o tom, prečo odo mňa požadovali kartové údaje a podobne.
Vďaka za vaše rady a info, hádam to pomôže aj niekomu v budúcnosti.
Takže týmto je to uzavreté - aj keď mi nenapísali žiadne vyjadrenie o tom,
Tak ja by som sa spytal znovu a pridal aj komentar, ze ak neodpovedia, posles podnet (v zmysle pokus o kradez) prislusnemu nemeckemu uradu, pripadne kartovej spolocnosti.
Nejaky urad na ochranu spotrebytela resp. osobnych udajov aj v Nemecku urcite maju.
Samozrejme, ak narážaš na ich neodôvodnené konanie - žiadanie údajov a následne nulové odôvodnenie a zaslanie peniazov bez problémov - v tom je určite nevyriešený problém. Osobne neviem, čo je za tým, ale môže to byť aj súhra toho čo si sám uvádzal - ich terajšiu zaneprázdnenosť/nestíhanie a to čo povedal Palo ohľadne neskúsených pracovníkov. Tak či onak, ďalej to riešiť nebudem, ale kľudne ti prenechám miesto, ak sa chceš dopátrať pravdy.
schmeter Raz mi poslali pokrivene plaste. Rovnake uz nemali, takze sa nejednalo priamo o vymenu, ale o vratenie tovaru s naslednou objednavkou. Vratenie bolo cez postu na ich naklady. Poslali mi predvyplneny stitok, ktory som nalepil na balik. Postovne novej objednavky bolo na moje naklady.
máte skúsenosť s výmenou tovaru? ako to prebieha? podanie na pošte alebo príde kuriér? platí sa poštovné hore dole alebo ho berú na seba? ď
tu mas pokyny a aj link na objednanie dopravy na ich naklady: https://www.bike24.com/returns.html
Musis vratit a objednat nove a kedze uz stoja tie boty 2x tolko bud nepochodis alebo to s nimi musis vykonzultovat. Ja som tiez chcel raz mensie a musel som vratit a objednat nove, ale tie moje mali v akciovej cene aj ked som druhy krat objednal.
Teraz som hladal komunikaciu a da sa aj vymenit, ale trva to dlhsie:
Dear Mr ******
Thank you for informing us about your wish for a return or exchange. If you wish to exchange items, I recommend to return the items in question and place a new order for your exchange wish. This way you will receive the new items much faster than by waiting for the processing of an actual exchange. Otherwise we will send you the shoes in size 42 only after we received the return.
Please inform us about your decision.
The DHL return label has been sent to you in a separate e-mail. Please print it and attach it to your return shipment. With this return label, shipping back to us is free of charge for you. Please remove the original shipment label from the parcel or make it unreadable by blacking it out or similar. Our return department will send you a notice of receipt and keep you informed about further steps.
dik, to som samozrejme čítal, ale píšu tam aj toto, tak uvidím, čo mi odpíšu zo supportu
How does an exchange at Bike24 work?
Very easy! Tell us your exchange wish, return to Bike24 what you do not need and we will ship your exchange wish after processing your returned goods. As an alternative you can return the item to Bike24 and just place a new order online for your exchange wish - this works even faster!
// pozerám, že si doplnil príspevok, takže vyzerá, že by sa to mohlo podariť
neponáhľa mi to nejako, aspoň si zapamätám, že bežecké min. celé číslo a nie len pol čísla väčšie
ahojte,
budem vracať tovar a chcem sa len uistiť, že som všetko pochopil správne. čiže vyplním pdf formulár pre vrátenie/reklamáciu kde vypíšem číslo objednávky a názov tovaru, priložím k tovaru, potom na ich webe online vyplním DHL formulár pre Slovensko, vytlačím, nalepím na balík a čakám na kuriéra? spätnú dopravu platia oni alebo ja?
vďaka
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Vďaka za vaše rady a info, hádam to pomôže aj niekomu v budúcnosti.
Tak ja by som sa spytal znovu a pridal aj komentar, ze ak neodpovedia, posles podnet (v zmysle pokus o kradez) prislusnemu nemeckemu uradu, pripadne kartovej spolocnosti.
Nejaky urad na ochranu spotrebytela resp. osobnych udajov aj v Nemecku urcite maju.
tu mas pokyny a aj link na objednanie dopravy na ich naklady: https://www.bike24.com/returns.html
Musis vratit a objednat nove a kedze uz stoja tie boty 2x tolko bud nepochodis alebo to s nimi musis vykonzultovat. Ja som tiez chcel raz mensie a musel som vratit a objednat nove, ale tie moje mali v akciovej cene aj ked som druhy krat objednal.
Teraz som hladal komunikaciu a da sa aj vymenit, ale trva to dlhsie:
Dear Mr ******
Thank you for informing us about your wish for a return or exchange. If you wish to exchange items, I recommend to return the items in question and place a new order for your exchange wish. This way you will receive the new items much faster than by waiting for the processing of an actual exchange. Otherwise we will send you the shoes in size 42 only after we received the return.
Please inform us about your decision.
The DHL return label has been sent to you in a separate e-mail. Please print it and attach it to your return shipment. With this return label, shipping back to us is free of charge for you. Please remove the original shipment label from the parcel or make it unreadable by blacking it out or similar. Our return department will send you a notice of receipt and keep you informed about further steps.
Yours sincerely
Tugce Han
Bike24 - Service Team
How does an exchange at Bike24 work?
Very easy! Tell us your exchange wish, return to Bike24 what you do not need and we will ship your exchange wish after processing your returned goods. As an alternative you can return the item to Bike24 and just place a new order online for your exchange wish - this works even faster!
// pozerám, že si doplnil príspevok, takže vyzerá, že by sa to mohlo podariť
neponáhľa mi to nejako, aspoň si zapamätám, že bežecké min. celé číslo a nie len pol čísla väčšie
budem vracať tovar a chcem sa len uistiť, že som všetko pochopil správne. čiže vyplním pdf formulár pre vrátenie/reklamáciu kde vypíšem číslo objednávky a názov tovaru, priložím k tovaru, potom na ich webe online vyplním DHL formulár pre Slovensko, vytlačím, nalepím na balík a čakám na kuriéra? spätnú dopravu platia oni alebo ja?
vďaka
kuriéra by si sa veru nedočkal