Taky velky obchod to musi vediet zabalit a poslat v priebehu 1-2 dni. Alebo im dosli turci a nema im to kto balit?
Na nase obchody by sme tiez nadavali keby nam to do druheho dna neposlali, tak nebudeme obhajovat ani nemcurov.
23.06.2023 - 15:12:50
01
No ja cakam od pondelka a stale je stav In process, neodoslane. Uz som im aj pisal, ze kedy to odoslu, tak ze soon :D
Akoze su stale v tom rozsahu poctu dni, ktore uvadzaju pri bicykli, ale nechapem naco tam potom pisu, ze odosielaju okamzite.
V dnesnej dobe si myslim ze odoslanie do 1-2 dni, ak je produkt skladom by mal byt uz uplny standard.
23.06.2023 - 19:21:52
00
No ja stale cakam, ale stala sa medzitym taka velmi zvlastna vec. Platil som za bicykel kreditkou, mal som na ucte dodnes, po tyzdni, stale len blokovanu tu sumu za bicykel, nebola zuctovana. A dnes ked pozriem tak blokacia z uctu zmizla a suma sa nezuctovala, cize akoby platba nakoniec nepresla. Objednavka zatial stale "In Process". Velmi divne.
26.06.2023 - 12:36:28
00
Blokacia autorizovanej platby sa automaticky zrusi, po X (7? cca) dnoch. Obchodnik to moze poslat 'do zuctovania' aj neskor.
27.06.2023 - 15:15:36
00
No ale autorizacia platby netrva len po dobu blokacie platby? Bicykel mi uz odoslali dnes ale stale mi peniaze z uctu nezmizli. Este sa mi take nestalo.
27.06.2023 - 18:03:32
00
Samalama napísal:
kde inde,co tym myslis?
btw. tracking uz mam ale do vikendu prilba asi nepride :(


Že si nekúpil uňho :rofl:
27.06.2023 - 18:49:34
00
M4rek22 je to chyba obchodnika (ze nema peniaze a posiela tovar), ale peniaze cez visa/mc od banky kupujuceho dostane uz/az/ po odoslani clearing suboru, zuctovania.

Ked ti bike pride a peniaze neodidu, bude prinajmenšom slusne sa im ozvat. Mozu to (bez rizika neopravnenej reklamacie) poslat do zuctovania myslim do 90 dni.

Obchodnikovi staci na zuctovanie (v principe,zjednodusene povedane) cislo karty, datum, suma a autorizacny kod (z autorizacie)
27.06.2023 - 22:29:39
00
Nakoniec sa to zuctovalo az v den dorucenia. Zvlastne.
Ak by to niekoho zaujimalo, bicykel mi prisiel na 7. pracovny den od objednania.
04.07.2023 - 17:47:09
03
Funguje vám štandardne tracking odkaz v detaile objednávky?
https://activetracing.dhl.com/DatPublic/datSelection.do
Zadávam referenciu ako číslo mojej objednávky a stále nič, už 4. deň.
Či zadávať niečo iné?
10.08.2023 - 16:07:26
00
Čakám, čakám balíček od nich a dnes čítam email že sa ospravedlňujú, že zásielka nebola doručená a vracia sa späť k nim...WTF??? :?:
16.01.2024 - 17:12:25
00
Takže mi vrátia peniaze a mám si ten tovar doobjednať, že to bude rýchlejšie ako keby som čakal že mi ho pošlú obratom späť. Nechápem prečo to týždeň ležalo na pošte a nik mi nedal vedieť, každopádne som našiel na nete lacnejšiu ponuku inde a objednám to odiaľ. Všetko zlé je na niečo dobré :)
18.01.2024 - 10:22:16
00
Šlo to poštou alebo kuriérom? Možno taká klasika s nemeckými eshopmi. Nenapísali na zásielku číslo.

Ja keď beriem niečo z DE a podľa trackingu už vidím, ktorá spoločnosť to bude doručovať, tak rovno píšem mail či majú číslo a ak nie tak nech si ho doplnia do systému. Stalo sa mi to už viac krát.
18.01.2024 - 11:26:27
01
ja davam cislo do adresy
18.01.2024 - 12:19:09
00
Aj ja, ale niekedy ho napíšu, inokedy nie a preto rovnako, ako volodaj, vždy keď vidím, že to prekročilo hranice volám alebo mailujem spoločnosti nech si doplnia mobil,
18.01.2024 - 12:30:35
01
volodaj Z toho trackingu som nebol moc múdry. 12.1 to ešte bolo v preprave a zrazu 16.1 už na ceste späť :?: Ako prdím na to. Peniaze mi cez PayPal vrátili a budem to riešiť cez iný eshop. Ten ma v doručení zatiaľ nesklamal.

Prílohy:

94.jpg
94.jpg 22.67 KiB thumb_up0thumb_down

22.01.2024 - 13:25:27
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up