ja by som to skor nazval skusenost ako problem. po ceste do BA sme v Ilave zobrali Cube Cross 12 takze sobotnajsie planovane Gabcikovo sa konalo, len na inom povoze.
27.04.2012 - 08:50:27
00
Kubicov oficiálny nákupný kanál asi nie je Winora group a jeho ofiko zastúpenie. Preto tie výpredaje, mixy, ceny, škrabance. To samozrejme zákazníka nemusí zaujímať. To len tak, moja úvaha keďže som sa zaujímal chvíľu o túto značku práve kvôli cenám a zistil som, že Kubicove ceny a výpredaje ofiko kanálom sotva získam. Tož moja úvaha.
A keď niekto tvrdí, že "na moje bicykle garančku netreba". hmm
27.04.2012 - 10:55:31
00
len tolko: "Garanačná prehliaka bicykov nieje potrebná pre záruku"
ked som tam osobne bike kupoval, zaujimal so sa o to, lebo sa mi nechcelo trepat koli zachovaniu zaruky na garancku
a podobne sa da dohodnut vo viacerych obchodoch (vlani som kupoval v BB bike zene a tiez nebola prehliadka podmienkou zaruky, nejake tie skrutky dotiahnem aj sam...)
27.04.2012 - 11:21:16
00
To, že garančka nie je potrebná pre záruku je v poriadku ale o tom téma nebola.
27.04.2012 - 12:41:13
00
Inak zaujimave, lebo Kubica tu ma dobru povest. Ked som sa rozhodoval ja, presiel som si tuto temu a bol to jeden z dovodov, preco radsej Haibike ako Canyon. Takze uvidim, az (nedajboze) budem musiet nieco reklamovat. Kazdopadne doteraz bola moja skusenost super - tym myslim informacie pred predajom, predaj, garancka.

Tie fotky, to je katastrofa, ze im za to stoji takto si kazit meno.
27.04.2012 - 16:02:16
00
tak teraz som zvedavy co z toho bude. :?: moj bike kupovany priamo u neho.bez problemov. bike ok aj papiere. druhy detsky 24; bike objednany cez shop a vsetko ok.dovoz,bike aj papiere. tak som fakt zvedavy co sa stalo :?:
27.04.2012 - 17:45:03
00
Turbi by sa k tejto téme asi nemal vôbec vyjadrovať, lebo ... Lebo konflikt záujmov.
27.04.2012 - 18:06:47
00
tak som fakt zvedavy co sa stalo :?:

No co by sa stalo? Chceli sa zbavit bajku co sa znicil pri vystavach alebo pri preprave a asi si mysleli, ze ked zatru poskodene miesta a polepia to nalepkami, tak sa clovek z BA nebude trepat osobne do ZA s reklamaciou a necha to tak. Proste skoda reci...
27.04.2012 - 18:09:00
00
jezus.ja ho neobranujem :!: a nema to nic spolocnne ze mam bike od neho. ale urcite si nedovolim ho z niecoho obvinit ako ty,ked nevieme co sa stalo :!:
27.04.2012 - 18:14:09
00
Citaj pozornejsie. Ja som nenapisal, ze predajcu obranujes. ;) A ze ja som niekoho obvinil? Ja som napisal svoju domnienku ako to vidim podla tych fotiek. A fotky su dokaz, nie vymyslene nepodlozene ohovaranie bez dokazu. Toto keby mi prislo domov, tak budem od predajcu okrem vratenia kupnej ceny pozadovat aj preplatenie nakladov na dopravu atd.

Uz sa tesim ako sa tu teraz vyroja vsetci co maju Haibike od Kubicu a budu sa snazit odlahcit tento ***** zakaznika nejakym hlupym "kvaziargumentom" typu "mozno si tie poskodenia predajca nevsimol ked ich zatieral a prelepoval" a pod. Uz teraz sa na to tesim...

P.S. Nie je to prvy pripad poskodeneho bajku poslaneho zakaznikovi kurierom od Kubicu. Uz tu minimalne jeden taky bol. Ale nechce sa mi to hladat.
27.04.2012 - 18:26:59
00
tes sa na co chces. :hai: o do mna posledny prispevok k tejto teme.pisal som ze nevieme co sa stalo.tak dam aj ja moju hypotezu.nemal ho na sklade tak odpisal ze nedosla patka.kubica objednal ten bike z nejakej sracky dosla krabica prelepil nalepku a sup ho do ba. hasta la vista :hai:
27.04.2012 - 18:32:01
00
Ach ano. Som zabudol, ze ak si u mna ako predajcu niekto objedna tovar a ja si ho objednam od externeho dodavatela lebo ho nemam skladom, tak samozrejme ako seriozny predajca budem tvrdit zakaznikovi, ze tovar skladom mam a len cakam na nejaku jednu suciastku. A samozrejme ako zodpovedny a seriozny predajca ani neotvorim balenie a neskontrolujem obsah toho balika co mi pride od externeho dodavatela a len prelepim odosielatela a adresata novymi udajmi a bez mihnutia oka to odosielam vo svojom mene dalej (ved si na dobrom mene zakaladam) netusiac, ci tam namiesto pozadovaneho tovaru nie je nieco uplne ine...

A tejto svojej rozpravke Ty hovoris "neobranovanie". :D Gratulujem. Mas zvlastny meter, ked toto by bol podla Teba korektny pristup zo strany seriozneho predajcu. Vlastne podla Teba by bol predajca v takomto pripade "cisty" a nemohol za vzniknutu situaciu. :clap:

P.S. Mimochodom uz ten argument co dostal matvej na zaciatku po objednavke (vraj ze bajk prisiel bez pätky), je ***** na prvy pohlad. Z tovarne nemoze odist bajk bez pätky, kedze prehadzovac musi byt na nom namontovany a nemoze len tak volne plandat na bovdene a retazi. Takze pätka sa musela urvat pri preprave (tym sa mohla ohnut aj ta retaz atd.), co museli na predajni zistit po rozbaleni. A tym padom bol zakaznik klamany uz od momentu objednavky. To vyrazne "zvysuje" celkovy kredit daneho predajcu...
27.04.2012 - 18:56:39
00
ku tej pätke len tolko, ze aj keby prisiel bike nejakym sposobom bez nej, predajca by mal mat nejake na sklade koli servisu, alebo nie je problem zhodit z ineho biku zhodnu pätku.....
27.04.2012 - 19:13:05
00
turbi ,podla teba nie je rozdiel vo vete:

garancna prehliadka nie je potrebna pre ZARUKU
a
garancna prehliadka nie je potrebna(vobec) ,akosi si to vytrhol z kontextu... ;)

bol som dnes pri styroch predajoch a mozem dosvedcit ze kazdemu pripominali garancnu prehliadku+starostlivost o komponenty...
27.04.2012 - 19:19:52
00
to Jezus
:y: v takomto prípade by u mňa predajca skončil, predať taký bicykel ( podľa tých fotiek) je aj na žalobu 8) čo z toho, že vráti peniaze, či urobí výmenu za nový, ale túto sračku predá niekomu ďalšiemu... :swear:
27.04.2012 - 19:26:07
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Horské)
keyboard_arrow_up