Ach ano. Som zabudol, ze ak si u mna ako predajcu niekto objedna tovar a ja si ho objednam od externeho dodavatela lebo ho nemam skladom, tak samozrejme ako seriozny predajca budem tvrdit zakaznikovi, ze tovar skladom mam a len cakam na nejaku jednu suciastku. A samozrejme ako zodpovedny a seriozny predajca ani neotvorim balenie a neskontrolujem obsah toho balika co mi pride od externeho dodavatela a len prelepim odosielatela a adresata novymi udajmi a bez mihnutia oka to odosielam vo svojom mene dalej (ved si na dobrom mene zakaladam) netusiac, ci tam namiesto pozadovaneho tovaru nie je nieco uplne ine...
A tejto svojej rozpravke Ty hovoris "neobranovanie".
Gratulujem. Mas zvlastny meter, ked toto by bol podla Teba korektny pristup zo strany seriozneho predajcu. Vlastne podla Teba by bol predajca v takomto pripade "cisty" a nemohol za vzniknutu situaciu.
P.S. Mimochodom uz ten argument co dostal matvej na zaciatku po objednavke (vraj ze
bajk prisiel bez pätky), je ***** na prvy pohlad. Z tovarne nemoze odist bajk bez pätky, kedze
prehadzovac musi byt na nom namontovany a nemoze len tak volne plandat na bovdene a retazi. Takze pätka sa musela urvat pri preprave (tym sa mohla ohnut aj ta
retaz atd.), co museli na predajni zistit po rozbaleni. A tym padom bol zakaznik klamany uz od momentu objednavky. To vyrazne "zvysuje" celkovy kredit daneho predajcu...